Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-01, 15:21
Medlem
NeXos avatar
Någon som kan tipsa några spel liknade dessa? FPS alltså.
Dead Space, Fear 2, Wolfenstain 3d
Citera
2010-11-01, 15:36
Medlem
Hej! Kul att vara del av gemenskapen här på Flashback.org! Jag har, efter en ganska lång period utan datorspelande, återigen blivit sugen på att spela något roligt spel. Är det någon som har något tips? Jag är ute efter ett MMORPG-spel, typ WoW/Lineage 2 eller liknande... Har redan spelat L2 och det har "gått för långt" och WoW är jag inte sugen på, någon som vet något liknande spel som är kul? Och som inte har funnits för länge?
Citera
2010-11-01, 15:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NeXo
Någon som kan tipsa några spel liknade dessa? FPS alltså.
Dead Space, Fear 2, Wolfenstain 3d
Prova STALKER-spelen

Citat:
Ursprungligen postat av daB32167
Hej! Kul att vara del av gemenskapen här på Flashback.org! Jag har, efter en ganska lång period utan datorspelande, återigen blivit sugen på att spela något roligt spel. Är det någon som har något tips? Jag är ute efter ett MMORPG-spel, typ WoW/Lineage 2 eller liknande... Har redan spelat L2 och det har "gått för långt" och WoW är jag inte sugen på, någon som vet något liknande spel som är kul? Och som inte har funnits för länge?
Allods Online? Gratis
Mortal Online, dock lite buggigt ännu.
Maplestory
Senast redigerad av kNekarn 2010-11-01 kl. 15:41.
Citera
2010-11-01, 16:24
Medlem
hej. jag söker ett mulltiplayer spel ett bil spel inte nfs har trötnat på dom. eller något roligt krigar spel men dom får inte vara allt för nya MVH
Citera
2010-11-01, 16:38
Medlem
Tjena

Jag efterlyser då två spel.
Ett spel som behandlar Balkan-konflikten. Det kan vara vilken genre som helst, FPS, såväl som strategi. Helst ett spel där man kan spela som den serbiska sidan, men det är inget måste.

Spel nummer två har jag lite mer specifika krav på. Ett spel där man antingen spelar som polack, eller som utspelar sig i Polen.

Tack på förhand
dvorek
Citera
2010-11-01, 18:30
Medlem
tja du kan testa hellgate london. e ganska kul men håller mer på l2 pvp
Citera
2010-11-01, 20:43
Medlem
woosas avatar
söker ett spel som jag skulle tippa vara ca 10 år gammalt. Man åkte i en ubåt och letade efter mineraler som man senare kunde sälja och uppgradera ubåten. Minnet är lite vagt men är det någon som kommer ihåg detta spel?
Citera
2010-11-01, 23:46
Medlem
makduis avatar
Hej jag söker ett spel där man kan vara en shaman eller shamanskt tema förutom WOW ungefär som jade cocoon ifall ni förstår vad ja menar, kanske ett rpg?
Citera
2010-11-01, 23:53
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dolt1337
Tips på strategi spel med bra grafik och det behöver inte vara något speciellt strategi spel bara det är nytt och fräscht. ni får gärna tipsa om uppkommande strategi spel med

Starcraft 2, dawn of war 2 är dom enda nya värda att satsa på tycker jag
Citera
2010-11-01, 23:56
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Hej jag söker ett spel där man kan vara en shaman eller shamanskt tema förutom WOW ungefär som jade cocoon ifall ni förstår vad ja menar, kanske ett rpg?

Jag söker även dom svåraste spelen som finns gärna nått nintendo aktigt billigt shit förutom I wanna be the guy.
Citera
2010-11-02, 00:00
Medlem
namerlesss avatar
Jag vill ha ett pokerspel som jag och mina 2 polare kan lira mot varandra gratis.

Vi har inte tillgång till en pokerlåda så vi ville dra lite internet lir med varandra.
(vi lanar)
Citera
2010-11-02, 19:52
Medlem
Jag söker ett flash-spel som fanns på blip.se för många år sedan. Det enda jag kommer ihåg är att det var ett plattformsspel där fienderna var gröna maskar (bland annat). Inte mycket att gå på, men finns det någon som vet vilket jag menar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in