Vilket är det optimala "slö-spelet" när man är helt slut i huvudet? Brukade vara diablo 2 eller civilization för mig, dvs ett enkelt eller långsamt spel. Har ni några grymma tips?
Vilket är det optimala "slö-spelet" när man är helt slut i huvudet? Brukade vara diablo 2 eller civilization för mig, dvs ett enkelt eller långsamt spel. Har ni några grymma tips?
Finns bara ett och det är World of Warcraft level 1-80.
Jag tycker att det ultimata är helt klart Frets on Fire. Bara halvlägga sig ner i stolen och ta fram tangentbordet och slöklicka. Låtar får du ladda ner på TPB eller annan valfri torrentsida och spelet finns här.
Annars tycker jag absolut att du ska köra Morrowind.
Har börjat köra klart gamla spel jag spelade när jag var liten, tidsfördriv mest.
Men jag söker ett speciellt Star Wars spel, Minns inte namnet och har kollat igenom varenda titel jag kunde hitta.
Inget matchade.
Minns inte mycket, men jag minns att man började i ett rum, och ser en fiende springa iväg.
Man har pistol i början och kommer till ett barliknande rum i början.
Har för mig att introfilmen är nån Jedi eller liknande som är fångad, som sedan norpar åt sig ett gult lasersvärd.
Spelet är väldigt gammalt och grafiken är i princip bara aningen bättre än DOOM.
Hoppas verkligen nån vet vilket spel det är. vill klara spelet.
Så jag letar efter ett spel som nyligen fanns under dom första sidorna i just denna del av forumet.
Trodde först det var Brink eller Rage, dock så är det ett FPS spel och det jag såg var en gameplay video där dom slaktade varandra. Blod överallt, tror jag såg några armar lossna också.
tl;dr FPS spel som liknar Brink eller Rage, och det var ett multiplayer gameplay demo jag såg. Kom upp massor grejer när man dödade folk som det gör på Heroes Of Newerth t.ex. HAT TRICK och dylik när man dödade motståndarna på olika sätt.
Oj, det blev visst inte så kort som jag trodde. Skitsamma jag är trött hej.