2010-08-22, 12:41
Medlem
ploxinations avatar
Vilket är det optimala "slö-spelet" när man är helt slut i huvudet? Brukade vara diablo 2 eller civilization för mig, dvs ett enkelt eller långsamt spel. Har ni några grymma tips?
Citera
2010-08-22, 12:47
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ploxination
Vilket är det optimala "slö-spelet" när man är helt slut i huvudet? Brukade vara diablo 2 eller civilization för mig, dvs ett enkelt eller långsamt spel. Har ni några grymma tips?
Finns bara ett och det är World of Warcraft level 1-80.
Citera
2010-08-22, 12:56
Medlem
warums avatar
Finns det något RTS spel som utspelas under WW2?
Citera
2010-08-22, 13:38
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ploxination

Jag tycker att det ultimata är helt klart Frets on Fire. Bara halvlägga sig ner i stolen och ta fram tangentbordet och slöklicka. Låtar får du ladda ner på TPB eller annan valfri torrentsida och spelet finns här.

Annars tycker jag absolut att du ska köra Morrowind.
Citera
2010-08-22, 16:12
Medlem
Kyotos avatar
Någon som vet vart man kan köpa, Naruto: broken bond?
Citera
2010-08-22, 16:49
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyoto
Någon som vet vart man kan köpa, Naruto: broken bond?
www.ebay.se
Citera
2010-08-22, 23:26
Medlem
dok.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warum
här är ett gäng som ska vara det enligt wikipedia.

http://toolserver.org/~daniel/WikiSense/CategoryIntersect.php?wikilang=en&wikifam=.wikiped ia.org&basecat=Real-time+strategy+video+games&basedeep=5&mode=cs&tagca t=World_War_II_video_games&tagdeep=5&go=S%C3%B6k&f ormat=html&userlang=sv

(scrolla ned)
Citera
2010-08-22, 23:29
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warum
Kan rekommendera Company of Heroes av de som listas ovan.
Citera
2010-08-23, 14:22
Medlem
Söker ett spel som man typ kan köra lastbil på,man gör olika körningar osv. Finns det något sådant spel till xbox 360?
Citera
2010-08-23, 17:49
Medlem
Har börjat köra klart gamla spel jag spelade när jag var liten, tidsfördriv mest.
Men jag söker ett speciellt Star Wars spel, Minns inte namnet och har kollat igenom varenda titel jag kunde hitta.
Inget matchade.
Minns inte mycket, men jag minns att man började i ett rum, och ser en fiende springa iväg.
Man har pistol i början och kommer till ett barliknande rum i början.

Har för mig att introfilmen är nån Jedi eller liknande som är fångad, som sedan norpar åt sig ett gult lasersvärd.
Spelet är väldigt gammalt och grafiken är i princip bara aningen bättre än DOOM.

Hoppas verkligen nån vet vilket spel det är. vill klara spelet.
Citera
2010-08-24, 06:02
Medlem
Sauce-Bamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sauce-Bamp
Så jag letar efter ett spel som nyligen fanns under dom första sidorna i just denna del av forumet.
Trodde först det var Brink eller Rage, dock så är det ett FPS spel och det jag såg var en gameplay video där dom slaktade varandra. Blod överallt, tror jag såg några armar lossna också.

tl;dr FPS spel som liknar Brink eller Rage, och det var ett multiplayer gameplay demo jag såg. Kom upp massor grejer när man dödade folk som det gör på Heroes Of Newerth t.ex. HAT TRICK och dylik när man dödade motståndarna på olika sätt.

Oj, det blev visst inte så kort som jag trodde. Skitsamma jag är trött hej.
Stryk det hittade.

Bulletstorm var namnet.
http://www.youtube.com/watch?v=Qw8TuajjYes
Citera
2010-08-24, 10:23
Bannlyst
Söker ett riktigt gammalt spel, ett såkallat "Små-spel" .

Man styrde en klättrande gubbe uppför ett berg, man styrde honom genom att dra armar och ben till olika ställen på klippan, rejält underhållande!

Vad fasen heter det??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in