Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
10-04-24, 22:57
Medlem
DrDodges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maharadijan
Hej,

Vill någon tipsa om cooperative-spel för barn till Xbox360.

Förutom Lego-spelen

Tack..

Finns det förresten nåt Smash.cars (radiostyrda bilar) liknande spel till 360?
Mycket bättre
Kan man fråga vilken ålder dina barn är?
lite lättare så man inte kommer med några "dora the explorer för 3år+"

Sonic The Hedgehog. Det kanske vore något, vet dock inte hur det funkar i co-op men det ska tydligen finnas teamplay. http://www.youtube.com/watch?v=geMmpOmZXyw Kvallen är ganska kass, men spola fram till mitten, du ser ju vad som händer.
Senast redigerad av DrDodge 10-04-24 kl. 23:00.
Citera
10-04-24, 23:13
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cum*
Zombie Driver
House of the Dead-spelen
Stubbs the Zombie
Zombie ate my Neighbours
Dead Rising
Resident Evil-spelen
I MAED A GAM3 WITH ZOMBIES IN IT!!!1

Du glömde Zombie Panic. Fast kör man det så måste man köra några stycken och vara väldigt lättroad då banorna är ytterst enformiga...
Citera
10-04-24, 23:24
Medlem
Cum*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronbuske
Du glömde Zombie Panic. Fast kör man det så måste man köra några stycken och vara väldigt lättroad då banorna är ytterst enformiga...
Jepp, om det är Half-Life 2 modden så är det också att rekommendera. Men då krävs ju HL2. Men om man nu har det så finns ju även Zombie Master http://www.moddb.com/mods/zombie-master

Alla är människor och ska klara av olika mål på banan medan en är "master" och har kontroll över kartan och han kan spawna zombies och bestämmer vad som ska hända på banan.
Citera
10-04-24, 23:36
Medlem
AoE3#1s avatar
Hej, söker nya RTS spel som kommit ut.. har spelat 2 spel under 5 års tid nu så jag har inte brytt mig.. men har slutat spela, letar nya sköna RTS spel. Behöver inte vara så trovärdigt, dvs som age of empires 2(jag menar gubbarna osv), det kan vara flygande skit som skjuter lasrar, så länge det är RTS.
Citera
10-04-24, 23:40
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AoE3#1
Hej, söker nya RTS spel som kommit ut.. har spelat 2 spel under 5 års tid nu så jag har inte brytt mig.. men har slutat spela, letar nya sköna RTS spel. Behöver inte vara så trovärdigt, dvs som age of empires 2(jag menar gubbarna osv), det kan vara flygande skit som skjuter lasrar, så länge det är RTS.

Dawn of War-serien är ganska roande. Sen finns det ju Total War-serien med som är riktigt kul men lite annorlunda stil.
Citera
10-04-24, 23:45
Medlem
AoE3#1s avatar
ah kom just in på det spelet, vill helst ha RTS:P inte turbaserade spel. har spelat Civ 3&4 på lan förut, tröttnar snabbt på dom

men rome total war såg helt okej ut. Vadå menar du att det inte finns några andra RTS spel som gjorts? omöjligt.. är det bara SC, CNC och AoE som utvecklas?

angående cnc4, tummen upp eller ner?
Citera
10-04-25, 00:26
Medlem
namerlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cum*
Zombie Driver
House of the Dead-spelen
Stubbs the Zombie
Zombie ate my Neighbours
Dead Rising
Resident Evil-spelen
I MAED A GAM3 WITH ZOMBIES IN IT!!!1

Tack så mycket.
Blir att kolla lite närmare på dom.
Citera
10-04-25, 09:07
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AoE3#1
ah kom just in på det spelet, vill helst ha RTS:P inte turbaserade spel. har spelat Civ 3&4 på lan förut, tröttnar snabbt på dom

men rome total war såg helt okej ut. Vadå menar du att det inte finns några andra RTS spel som gjorts? omöjligt.. är det bara SC, CNC och AoE som utvecklas?

angående cnc4, tummen upp eller ner?

Jag menade att total war är lite annorlunda då det inte alls är RTS när man bygger byggnader utan bara under själva slagen.

EDIT: Dawn of War är absolut RTS.
Citera
10-04-25, 09:33
Medlem
ultra.s avatar
tjena!

undrar om någon där ute har koll på spel som är i samma stuk som oblivion, spelet kan liras på ps3, xbox360 eller Wii så det är bara att ösa speltips över mig!!!

mvh.
Citera
10-04-25, 10:39
Avslutad
Letar efter ett roligt strategi spel till PC. Hjälp någon?
Citera
10-04-25, 11:16
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ultra.
tjena!

undrar om någon där ute har koll på spel som är i samma stuk som oblivion, spelet kan liras på ps3, xbox360 eller Wii så det är bara att ösa speltips över mig!!!

mvh.

Risen? Blandad kritik men jag gillar det.
Citera
10-04-25, 12:59
Medlem
Hej! jag söker ett spel som liknar call of duty 5's zombie map men dock inte t.ex left for dead. Utan bara ett sätt att spela den banan utan att behöva köpa spelet??

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in