2010-06-29, 01:13
Medlem
Douloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Jag söker efter ett taxi spel gärna en taxi simulator där man ska köra kunder lite hit och dit (om det nu finns)

Gärna så realistiskt som möjligt med rödlysen och alla trafikregler men tvivlar på om det verkligen finns
Tyvärr inte, men annars finns Bus Simulator 2010, men du kanske bara är intresserad av att köra Taxi.
Citera
2010-06-29, 06:47
Medlem
Damortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mlk
Hm tack, tror jag dock skall testa sins of empire för nu. Har space empire 5 någon story?

nej, det är sandboxspel
Citera
2010-06-29, 10:15
Medlem
SwedishMilks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishMilk
Jag söker ett spel som jag testade för nått halvår sedan, väldigt lik Gothic III. Jag minns inte riktigt hur det började men bland det första samhället man kom till pågick en utgrävning efter diverse artefakter. Man kunde med hjälp av W,A,S,D-tangenterna ducka/parera under strid. Jag har grubblat halva dan på vad det kan heta, Googlat som en tok men min hjärna får inte ihop det trots att jag ägnade säkert sju åtta timmar åt det för nått halvår sedan. Det finns inget spel som intressera mig för tillfället (förutom det här) och jag skulle behöva ett tidsfördriv.
Jag minns lite mer: det började på en båt och där var en magiker av något slag som gjorde nån besvärjelse eller dylikt och båten kapsejsade. Man sköljs upp på land tillsammans med en kvinna som man sen eskorterar till säkerhet (man hittar ett litet hus där hon bestämmer sig för att stanna). Jag vet att det låter till viss del som introt till Age of Conan men det är inte det.
Citera
2010-06-29, 11:52
Medlem
Hur mycket kostar Fifa Fotboll från Gamestop? Jag antar att dom tidigare spelen (typ 2008) är billigare än dom nyare, och det är bra för jag nöjer mig med ett FIFA från 2008.
Citera
2010-06-29, 13:22
Medlem
tja! nån som vet nått bra gratis spel? helst mke pangpang
Citera
2010-06-29, 13:39
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danamull
tja! nån som vet nått bra gratis spel? helst mke pangpang
Muslim Massacre?
Citera
2010-06-29, 13:41
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whipitover
Hur mycket kostar Fifa Fotboll från Gamestop? Jag antar att dom tidigare spelen (typ 2008) är billigare än dom nyare, och det är bra för jag nöjer mig med ett FIFA från 2008.

Fifa 09 kostar enligt prisjakt runt 100-lappen.
Citera
2010-06-29, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Muslim Massacre?

me ser tråkit ut, typ nåt mer irl spel som crossfire fast dt ska funka på wind7
Senast redigerad av Danamull 2010-06-29 kl. 15:16.
Citera
2010-06-29, 15:35
Medlem
Redbergs avatar
Letar efter ett bra tidsfördriv, har precis gett upp WoW för alltid och behöver något att ersätta det med. Singleplayer eller Multiplayer spelar ingen roll. Dock är jag inte intresserad av MW2 eller liknande. Spelet ska gå att spela i flera timmar utan att det är för upprepande.

Helt öppen för förslag med andra ord
Citera
2010-06-29, 15:58
Medlem
SwedishMilks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redberg
Letar efter ett bra tidsfördriv, har precis gett upp WoW för alltid och behöver något att ersätta det med. Singleplayer eller Multiplayer spelar ingen roll. Dock är jag inte intresserad av MW2 eller liknande. Spelet ska gå att spela i flera timmar utan att det är för upprepande.

Helt öppen för förslag med andra ord
Fallout 3 (Game of the Year Edition så får du alla DLC med), Oblivion, Gothic 3, Divinity II - Ego Draconis (som jag just startat av samma anledning som du, vill ha ett stort spel som tidsfördriv) plus det spel som jag själv letar och postat om i den här tråden. https://www.flashback.org/sp23963218
Citera
2010-06-29, 16:13
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishMilk
Jag minns lite mer: det började på en båt och där var en magiker av något slag som gjorde nån besvärjelse eller dylikt och båten kapsejsade. Man sköljs upp på land tillsammans med en kvinna som man sen eskorterar till säkerhet (man hittar ett litet hus där hon bestämmer sig för att stanna). Jag vet att det låter till viss del som introt till Age of Conan men det är inte det.

Det är Risen, det.
Citera
2010-06-29, 16:15
Medlem
SwedishMilks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronbuske
Det är Risen, det.
Ja, så hette den. Tusen tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera