2009-12-19, 20:52
Medlem
Porryhatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Tack för alla fina tips. Nu blev jag på bättre humör.
Det perfekta vore om det fanns ett där man kunde wejsta alla jävla töntar på TV. Den där idiotjävlarna i ICA reklamen. Eller Ullared . . .

Måste köpa en sån där spelmojäng.
Vilken ska man ha? Xbox eller Playstation eller We eller donkekong eller gameboy.
Vilken tycker ni är bäst?

Wejsta och Spelmojäng Wii inte we och donkey kong är ett spel till nintendo. Jag kan inte uttala mig så mycket om gameboy eller andra handhållna spelmojänger. Men nintendo DS och Playstation Portable(PSP) tror jag är de som är "nyast". Det är nog bäst att kolla med några andra här i någon passande tråd.

Här har du iaf Xbox vs Wii vs Playstation tråden. För det är nog det du ska satsa på.
https://www.flashback.org/showthread.php?t=474517
Citera
2009-12-19, 20:56
Medlem
saprofyt.s avatar
Minns att jag lirade ett dinosauriespel när jag var yngre (lite likt Jurassic Park, man skulle alltså döda dinosaurier och klara sig levande därifrån), någon som kan namnen på några sådana spel? Var rätt ballt faktiskt.
Citera
2009-12-19, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Minns att jag lirade ett dinosauriespel när jag var yngre (lite likt Jurassic Park, man skulle alltså döda dinosaurier och klara sig levande därifrån), någon som kan namnen på några sådana spel? Var rätt ballt faktiskt.

Turok: Dinosaur hunter?
Citera
2009-12-19, 21:46
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J_Man
Turok: Dinosaur hunter?

Haha, det där spelet minns man. Fan vad skoj det var. Dessvärre var det inte det spelet jag syftade på, man spelade som en ensam, strandsatt kvinna i det spelet jag tänker på.

EDIT: Ska kanske tillägga att det var ett PC-spel.
Citera
2009-12-19, 22:37
Bannlyst
Smidig tråd! =)

För typ 5 år sedan eller vad det var brukade jag alltid spela de olika Bondspelen. Framförallt pga deras roliga multiplayerlägen som tom tjejpolare tyckte var underhållande.

Jag köpte Quantum of Solace förra julen men självklart måste man spela med LIVE och möta andra online istället för Split Screen. Testade CoD men samma sak där. Har någon något tips om ett spel likt de äldre Bonspelen där man kan spela Multiplayer med split screen?
Citera
2009-12-19, 22:41
Bannlyst
Btw, i CoD kan det ha varit så att man inte kunde spela mot botar, och att det var det som var det tråkiga. Men att det gick att mötas =)
Citera
2009-12-19, 23:01
Medlem
teowinds avatar
Citat:
Haha, det där spelet minns man. Fan vad skoj det var. Dessvärre var det inte det spelet jag syftade på, man spelade som en ensam, strandsatt kvinna i det spelet jag tänker på.

EDIT: Ska kanske tillägga att det var ett PC-spel.
Trespasser tänker du nog på: http://www.mobygames.com/game/trespasser-jurassic-park
Citera
2009-12-19, 23:21
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teowind
Trespasser tänker du nog på: http://www.mobygames.com/game/trespasser-jurassic-park

Tack så mycket, helt korrekt!
Citera
2009-12-20, 01:21
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
Jag har en extrem tendens till att tröttna på spel otroligt fort. Som ett exempel när jag testade lira det nya tekken spelet så tröttnade jag efter 30 min. Tyckte det var as trist.. nästan samma med alla spel.

Så jag söker spel som man har svårt att tröttna på? (alla kategorier)
Citera
2009-12-20, 10:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Ståtlig
Jag har en extrem tendens till att tröttna på spel otroligt fort. Som ett exempel när jag testade lira det nya tekken spelet så tröttnade jag efter 30 min. Tyckte det var as trist.. nästan samma med alla spel.

Så jag söker spel som man har svårt att tröttna på? (alla kategorier)
De jag kommer på är väl dessa ständiga online shooters, Counter Strike 1.6, Source, Call of Duty Modern Warfare 1-2, Battlefield 2 osv.

Citat:
Tack så mycket, helt korrekt!

Vem minns inte pattarna
Citera
2009-12-20, 11:58
Medlem
Fyra20s avatar
FRÅGA

Jag kan köpa 2 spel, jag har 3 spel att välja bland, Guild Wars, KotOR1, och Dragon Age: Origins. Vilka 2 av dom tycker ni jag ska köpa?
Uppskattar svar!
Citera
2009-12-20, 12:07
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyra20
FRÅGA

Jag kan köpa 2 spel, jag har 3 spel att välja bland, Guild Wars, KotOR1, och Dragon Age: Origins. Vilka 2 av dom tycker ni jag ska köpa?
Uppskattar svar!

Köp alla? Både KotoR och GW är förhållandevis gamla spel och borde inte kosta alltför många kronor. Dragon Age är nyast och kommer antagligen ge dig mest spelglädje idag, samtidigt kostar det nog mer än båda de andra spelen tillsammans.
Vad är din budget? frågan känns lite skum
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in