2007-09-20, 09:06
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countingcrows
Jo, det enda som e lite synd med de e att man respawnar...vill ha lite "allt eller inget" känslan
SWAT 4. Asrolit att spela med 3 polare. Dör man så är det slut för din del den rundan
Citera
2007-09-20, 10:51
Medlem
totens avatar
Spel som liknar Sniper Elite? Älskade detta spel
Citera
2007-09-20, 12:23
Medlem
reborns avatar
Hm, någon som kan tipsa om ett spel där man är en sniper? Helst inte krigsrelaterat, då de spelen är så uttjatade.
Citera
2007-09-20, 12:37
Medlem
totens avatar
Exakt! vill ha ett sniper spel... dock gärna krigsrelaterade ww2 eller vietnamn eller något liknande!
Citera
2007-09-20, 13:02
Medlem
Båten Annas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toten
Exakt! vill ha ett sniper spel... dock gärna krigsrelaterade ww2 eller vietnamn eller något liknande!

Call Of Duty innehåller ju en hel del sådant, kör du sedan Lan så är sniperkänslan ultimat om du frågar mig
Citera
2007-09-20, 13:16
Medlem
totens avatar
Mjo, jag har testat det. Jag lanar aldrig
Citera
2007-09-20, 15:39
Moderator
Falukropps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reborn
Hm, någon som kan tipsa om ett spel där man är en sniper? Helst inte krigsrelaterat, då de spelen är så uttjatade.

Finns ju en del covert ops man kan spela på det sättet om man vill, exempelvis Project IGI. Där brukar det löna sig att snipra av det mesta innan man går in så att säga.

Deus Ex är ganska fritt också. Det är ett kanonspel hur du än lirar det, om du kan bortse från en ganska seg första bana och minst sagt utdaterad grafik.
Citera
2007-09-20, 16:14
Medlem
reborns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falukropp
Finns ju en del covert ops man kan spela på det sättet om man vill, exempelvis Project IGI. Där brukar det löna sig att snipra av det mesta innan man går in så att säga.

Deus Ex är ganska fritt också. Det är ett kanonspel hur du än lirar det, om du kan bortse från en ganska seg första bana och minst sagt utdaterad grafik.
Tackar, ska kollas upp!
Citera
2007-09-22, 01:38
Medlem
Tips på lite nyare FPS med mkt möjligheter.

Som titeln lyder, och med möjligheter menar jag saker som att man ska kunna spränga byggnader, elda ner träd, mer kortfattad att man ska kunna skada allt man ser.

Det ska ha LAN möjligeter.
Citera
2007-09-22, 01:40
Medlem
Remslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZerebroX
Som titeln lyder, och med möjligheter menar jag saker som att man ska kunna spränga byggnader, elda ner träd, mer kortfattad att man ska kunna skada allt man ser.

Det ska ha LAN möjligeter.
Prey?

Faktumet att man kan springa i taket/gå på väggar hipp som happ är väl den enda "möjligheten" som finns, men kanske kan vara nåt ändå?
Citera
2007-09-22, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remslem
Prey?

Faktumet att man kan springa i taket/gå på väggar hipp som happ är väl den enda "möjligheten" som finns, men kanske kan vara nåt ändå?

Har det LAN möjligheter?
Citera
2007-09-22, 01:54
Medlem
Remslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZerebroX
Har det LAN möjligheter?
Annars skulle jag väl inte tipsat om det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in