Jag är på jakt efter ett PC-spel från tidigt 90-tal där man slåss mot en vän i hotseat med rymdskepp. Tror man fick 3-5 rymdskepp var med olika egenskaper och vapen. Man slogs tills en av spelarna hade slut på skepp. Kanske luddig beskrivning men det är allt jag vet. Någon som har en idé vad det kan ha varit?
det är typ ett SWAT spel. man kan välja mellan swat eller terrorister. gammalt som gatan. man ser typ gubbarna uppifrån. Sen vet jag inte mycket mer. men kanske någon som har något namn eller så
Tack på förhand.
Jag söker ett spel där man bygger/reparerar bilar och sånt.
Jag har spelat alla Streetrod (inkl betan på SR3), Gearhead Garage, Street Legal, alla NFS osv. Monster Garage har jag iofs inte spelat men det verkar rent ut sagt vara skit.
söker bra bilspel, har lirat flatout 2, nfs:carbon, test drive:unlimited, gtr 2 på senare tid. Nåt annat spel likt, prince of persia eller kanske star wars: battlefront 2, skulle också kunna vara trevligt.
Letar efter roliga spel, helst skapligt nya (ska finnas med bra fart på diverse torrentsidor). Helst inte bilspel. Strategi och FPS-spel funkar utmärkt.
Jag är på jakt efter ett spel där man börjar på botten, för att jobba sig upp till oanade höjder. Kanske nån sorts business-strategi eller liknande. Inget textbaserat och inget alltför repetitivt bara. Det ska kännas värt att jobba sig uppåt.