2009-06-01, 12:29
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killenmedfisk
Vad händer när man klarat "story mode" eler vad man ska kalla det? bara att köra på med mini games och zen garden eller? var ju feting lätt att klara detta spelet

Japp. Köpa en massa saker Survival, puzzle, mini games ger en del extra timmar.
Citera
2009-06-01, 12:37
Medlem
robotwos avatar
Dock så är ACross grymt överlägsen Elastomania , eftersom det ser så mycket snyggare ut
Citera
2009-06-01, 12:47
Medlem
robotwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaius
Jag känner ett starkt behov att spela något sorts Rymdflygdeathmatchspel som man kan köra i LAN. Vi har alldeles för långa raster i skolan och vi kom på att det vore jättekul med något sånt.

något som liknar ACEonline men med möjlighet att köra i LAN alltså.
Är tacksam för alla tips

ett av de coolaste spelen jag sett i rymflygdeathmatch-genren IAF är ChaseAce , grymma particle-effekter och rätt roligt att LANa på
http://www.youtube.com/watch?v=SPa0XR4-h2I&NR=1

fasen , råkade dubbel-posta
Senast redigerad av robotwo 2009-06-01 kl. 12:55.
Citera
2009-06-01, 13:42
Medlem
Bästa strategi för Mini Games banan ZomBotany?
Citera
2009-06-01, 15:44
Medlem
Jag har väl nött rätt mycket, har köpt allt man kan köpa och klarat allt, utom Survival Roof (Hard) och Survival Endless, då jag inte har orkat helt enkelt.

Ett bra sätt att tjäna pengar på är att köra Last Stand (minigame) där man bygger 30 marigolds (blommor som ger silver- och guldmynt). Jag tjänar ca 8-10k per gång. Detta blir dock ganska segt efter ett tag.

Men tycker att spelet helt klart är värt dem 100kr~ det kostar. Själva story-modet är ju bara en liten del av spelet, när man klarat det för första gången är man inte ens i närheten av klar.
Citera
2009-06-01, 17:02
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radioaktivanka
Bästa strategi för Mini Games banan ZomBotany?

Fort upp med wallnuts.
Citera
2009-06-01, 17:12
Medlem
moliss avatar
Grymt jävla spel! Sitter som fast i flera timmar. Här är ett klockrent exempel på att grafik och storlek inte är allt!
Citera
2009-06-01, 17:18
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molis
Grymt jävla spel! Sitter som fast i flera timmar. Här är ett klockrent exempel på att grafik och storlek inte är allt!

Håller med till punkt å pricka. Lite som World of Goo.
Citera
2009-06-01, 17:26
Medlem
Melecheshs avatar
Någon som har klarat bobsled bonanza som vill ge tips vilka plantor man ska använda? De vanliga som skjuter kulor blir bara ägda av bilarna och bobsledteamen. Det jag kör med är bara såna engångsgrejer typ squash, jalapeno etc men jag kommer bara till finalwave sen rasar korthuset.
Citera
2009-06-01, 17:47
Medlem
Armons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plexiglaset
Söker ett spel som fanns på internet, det gick ut med att man först såg en bild på en sida, sedan genom den bilden skulle man lista ut vad den nuvarande URL:en ska bli, asså man ändrar URLn // sidan. Om vi nu tex ser en bild på en dörr , så kanske URLn står www.iwingame.com och då ska man ändra den till www.iwingame.com/open eller ngt, någon som vet vilket spel jag pratar om ?

Kanske http://www.etienne.nu/imagepuz/?
Citera
2009-06-01, 18:23
Medlem
Spikmattor ;>
Citera
2009-06-01, 20:11
Medlem
Melecheshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v.V
Spikmattor ;>

De räcker aldrig till utan det kommer 2 andra bilar samtidigt sen. aja, får försöka kötta så många såna som möjligt. Är det lönt att köpa uppgraderingen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in