2011-01-28, 14:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av utt3r
Tjenna, jag söker ett spel till mitt ps3. Några tips på spel som man aldrig tröttnar på eller ett "must buy"? Jag gillar "sandbox" spel och spel där man kan välja olika sätt att klara banor typ killzone 1 eller där man väljer olika klasser typ teamfortress 2. Spel där man själv customizear karaktärer e också kul!

tack för hjälpen

Testa Global Agenda passar in perfekt på din beskrivning men tyvärr finns det bara till PC.
Citera
2011-01-28, 21:57
Medlem
Miiiiias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ringorm
Kommer ihåg ett Svenskt spel från 90-talet som liknade utseendemässigt Theme hostpital men där man var i kontorsmiljö och skulle bland annat hitta skvaller om andra personer och utpressa dem (om jag minns rätt), man kunde spela som Gunde Svan, Göran Persson med flera ändra kändisar från den tiden.

Någon som har en aning om vilket spel jag menar?

Spelet heter "Wannabe", men det är ytterst tveksamt om det går att spela på dagens datorer.
Citera
2011-01-29, 12:32
Bannlyst
Någon som kan tipsa om ett par spel som är singleplayer, helst inte så stor fil att ladda ner. Från 2000talet och uppåt
Citera
2011-01-29, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kNekarn
Någon som kan tipsa om ett par spel som är singleplayer, helst inte så stor fil att ladda ner. Från 2000talet och uppåt

Jag letar efter detsamma, alltifrån fps till rpg. Men single-player skall det vara
Citera
2011-01-29, 15:22
Medlem
EdgeofEndings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raggarmunken
Jag letar efter detsamma, alltifrån fps till rpg. Men single-player skall det vara

Diablo II är ju ett säkert kort.
Rekommenderar varm favoriten Heroes of Might & Magic III Hela spelet tar itne ens 1GB
Citera
2011-01-29, 18:27
Medlem
Söker ett spel, det var till playstation 2 tror jag
man var typ en ninja eller nått liknande som gick omkring och döda monster eller liknande
lite som supermario alltså supermario typ av spel

har inte så mycket annat fakta om spelet skicka gärna en youtube länk till trailer eller dylikt om ni vet vad det är för något

tack på förhand
Citera
2011-01-30, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clownface
Söker ett spel, det var till playstation 2 tror jag
man var typ en ninja eller nått liknande som gick omkring och döda monster eller liknande
lite som supermario alltså supermario typ av spel

har inte så mycket annat fakta om spelet skicka gärna en youtube länk till trailer eller dylikt om ni vet vad det är för något

tack på förhand
Eh, kan det vara Ninja Gaiden?
Citera
2011-01-30, 12:54
Medlem
För ca 9 år sedan spelade jag "Carnivores: Ice Age". Jag gillade spelet och skulle vara sugen på att spela ett liknande spel. Så vad rekommenderar ni för en som gillade Carnivores: Ice Age?
Citera
2011-01-30, 13:39
Medlem
MrDDDs avatar
tycker jag behöver utöka min ps2 spelsamling så tänkte höra om man kunde få lite förslag på spel, även om jag nu söker mer allmänt efter flera spel

PS2, allra helst skräck spel och då allra helst utvecklade i Asien eftersom jag själv anser att de skräckspelen är mycket bättre. Är väl kanske också för man är ovan vid deras psykologiska
Men i brist på annat så tar jag gärna emot massa tips på skräckspel oavsett ursprung

Minns även ett spel mitt ex hade, man spelade som polis och skulle lösa ett fall och sen spelar man som mördaren och skulle försöka gömma alla bevisen. Minns varken titel eller så på spelet och talar inte med exet i fråga så blir svårt att fråga dessvärre
Citera
2011-01-30, 14:17
Medlem
Rookie81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDDD

Minns även ett spel mitt ex hade, man spelade som polis och skulle lösa ett fall och sen spelar man som mördaren och skulle försöka gömma alla bevisen. Minns varken titel eller så på spelet och talar inte med exet i fråga så blir svårt att fråga dessvärre

Fahrenheit/Indigo Prophecy? Har inte spelat det själv, bara hört om det.
Citera
2011-01-30, 14:44
Medlem
MrDDDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rookie81
Fahrenheit/Indigo Prophecy? Har inte spelat det själv, bara hört om det.

Indigo Prophecy låter bekant så ska ta en titt på det. Tack
Citera
2011-01-30, 14:52
Medlem
DiviCs avatar
Jag söker ett BRA äventyr/fantasyspel till PC.. Single player då självklart då uppfånget av fina MMORPG osv tar en googlesökning för att hitta direkt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in