2007-01-12, 19:35
Medlem
Cesses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSpankel
Unreal Tournament (valfri del i serien), Serious Sam (second encounter eller 2) samt StarCraft är allt ett lan behöver.

xnine: Secret of Mana får du inte glömma i rpg-paketet.

Tackar, ska se efter! Har warcraft 3 så starcraft är att glömma ;P
Citera
2007-01-12, 19:43
Medlem
DrSpankels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cesse
Tackar, ska se efter! Har warcraft 3 så starcraft är att glömma ;P

Starcraft slår ju warcraft 3 överlägset!

Alien vs. Predator (valfri del) är rätt kul att spela om man är några förresten.
Se till att alla "raser" finns representerade bara. Roligast så.
Kommer ihåg när jag satt för några år sedan mitt i natten och var ensam marine... fyfan vad hjärtat slog
Citera
2007-01-12, 19:46
Medlem
Cesses avatar
Citat:
Starcraft slår ju warcraft 3 överlägset!

Alien vs. Predator (valfri del) är rätt kul att spela om man är några förresten.
Se till att alla "raser" finns representerade bara. Roligast så.
Kommer ihåg när jag satt för några år sedan mitt i natten och var ensam marine... fyfan vad hjärtat slog

Är inbiten WC3-fan så kan inte hålla med dig

Har nött slut på AvP men det var sjukt kul att vara alien, klättra i taken etc
Citera
2007-01-13, 03:00
Medlem
DrSpankels avatar
Håller förresten med xnine om att denna tråd skulle funka bra som klistrad.
Citera
2007-01-13, 03:08
Medlem
askers avatar
Citat:
Håller förresten med xnine om att denna tråd skulle funka bra som klistrad.
Xnine är på tok för angelägen att tråden ska ligga högt upp för att det skulle kännas rätt.
Citera
2007-01-13, 03:14
Medlem
DrSpankels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asker
Xnine är på tok för angelägen att tråden ska ligga högt upp för att det skulle kännas rätt.
Det är möjligt, men den skulle nog spara en och en annan ny tråd med samma jävla dumma efterfrågningar hela tiden från nya användare
Citera
2007-01-13, 13:07
Medlem
xnines avatar
Citat:
vad menar du med det?
Citera
2007-01-13, 13:42
Medlem
askers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xnine
vad menar du med det?
Du verkar vara en av dessa som får någon slags kick av att mycket folk läser/skriver i din tråd. Vad fenomenet grundar sig i har jag ingen aning om men alla tecken pekar på att det är det du lider av. Märks tydligast på de desperata bumparna som ibland viras in i undanflykter om att det är för att undvika nya trådskap (vilket på sitt sätt kan vara sant, eftersom det skulle sno potentiella poster från din tråd).

Spiken i kistan var när du kom med önskemålet om klistring, trots att tråden fått ett ganska svalt mottagande. För att stilla ditt begär och förhoppningsvis så småning om rehabilitera dig tror jag nog vi gör bäst i att låta tråden försvinna i glömska.
Citera
2007-01-13, 14:08
Medlem
xnines avatar
Citat:
Du verkar vara en av dessa som får någon slags kick av att mycket folk läser/skriver i din tråd. Vad fenomenet grundar sig i har jag ingen aning om men alla tecken pekar på att det är det du lider av. Märks tydligast på de desperata bumparna som ibland viras in i undanflykter om att det är för att undvika nya trådskap (vilket på sitt sätt kan vara sant, eftersom det skulle sno potentiella poster från din tråd).

Spiken i kistan var när du kom med önskemålet om klistring, trots att tråden fått ett ganska svalt mottagande. För att stilla ditt begär och förhoppningsvis så småning om rehabilitera dig tror jag nog vi gör bäst i att låta tråden försvinna i glömska.
Jag tycker det är lite synd att du uppfattar mig så
Jag tyckte bara att det istället för att komma nya trådar om frågor om spel kan finnas en enda tråd, som det gör på t.ex. Musik eller Film forumet. För jag tycker det är rätt irriterande att det hela tiden kommer nya trådar där man frågar efter tips på spel.
Citera
2007-01-26, 18:20
Medlem
DAGGER[X]s avatar
Jag har alltid gillat strategispel ála Starcraft, WC2/WC3 och Total Annihilation.
Men nu börjar jag bli uttråkad av dessa och är nu på jakt efter liknande spel, har inget direkt krav på att det måste vara ett splitternytt spel, Starcraft är ju många år gammalt men fortfarande väldigt underhållande.
Några tips?
Citera
2007-01-26, 18:23
Medlem
FoxHounds avatar
Vill tipsa om spelet tropico, skitkul, blev tagen för fortkörning på väg hem från jobbet pga att jag skynda mig för att spela. Man är diktator på sin egna Latin-amerikanska ö och kan bestämma i princip allt. Just nu håller jag på med att döda alla kyrk-vänner
Citera
2007-01-27, 19:33
Medlem
xnines avatar
Jag skulle vilja ha tips på något äventyrsspel som liknar Monkey Island serien, som alltså innehåller en stor portion humor, med skön atmosfär och allt annat som fanns i Monkey Island spelen.

Spel jag redan spelat:
Alla Lucas Arts klassiker
Runaway 1 & 2
Simon the Sorcerer 1 & 2
Alla Broken Sword spel
Discworld

Har säkert glömt en massa nu, men dessa var de jag kom på för tillfället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in