Har just nu en enorm speltorka, så denna tråd är mitt sista hopp (nåja)!
Jag gillar främst Singleplayer rpg och en del MMORPG, Fps, Strategi i viss mån, ja till och med en del bilspel eller vad nu genren kallas ( iofs mest lite slölirande av Burnout och flatout och sånt, inget seriöst eller långlivat), till mina favoriter hör
Morrowind
Oblivion ( Favorit och favorit, skit i jämförelse med morowind men fortfarande ett okej spel och det fanns ganska mycket innehåll)
Fallout 3 ( lite samma som med oblivion (är ju trots allt väldigt lika spel, samma spelmotor osv) dock avsevärt mycket roligare för det var en mycket roligare spelvärld)
(De flesta)
GTA-liren (konstigt nog föll inte fyran mig i smaken, kändes inte som samma typ av spel alls)
WoW ( Dock tror jag bara att jag verkligen tyckte det var kul runt 20% utav speltiden, man tänkte att "nu gör jag detta tråkiga så att jag kan få saker som gör spelet roligare sen" (GRIND) )
Diablo II - ( i viss mån, tyckte det var lite väl "on rails" så att säga, inga riktigt egna val eller sidequests eller nånting)
Innehåll - Det ska helst finnas saker att göra utöver "main-quest", liksom sidestorys/quests
Customization
(Vad heter detta på svenska

) - Man ska helst kunna välja kön och hur ens karaktär ska se ut, inget måste dock, man ska även genom spelets gång kunna välja vad man ska ha på sig (rustningar/kläder) vad för vapen man slåss med osv
Dock verkar det som väldigt få förutom Bethesda utvecklar såna här spel...
Mass effect behöver ni inte skriva, vet att det finns, kanske ska kolla det någon gång.
Fallout 2 har jag testat men det är inget som faller mig i smaken, pga det turbaserade fightsystemet.
Såå.. Vet ni några bra, fria singleplayer rpg:n, eller bara något allmänt mästerverk jag kan spendera min tid på?