2007-07-25, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rauz
PC-spel var det ju?

Nyaste varianten av PoP, Prince of Persia: The Two Thrones lär dock, som du sa, gå hem.

Jag har lirat PoP: TTT men portningen till PC var så fruktansvärt usel. Kontrollen var absurd och kameran ännu värre. Men tack för tipset dock!
Citera
2007-07-25, 02:15
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suicide Nation
Shenmue till 360? Vad, vem, när, var?
Jag antar att han menar Tenchu, det är en "ninja-spel" till 360.
Citera
2007-07-25, 03:27
Medlem
Buttersss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten

Och det spelet får 1/10 av mig ja.. inte ens värt å lägga en DL skiva för inte.. så du kommer inte tycka det är kul skulle jag tro.. men prova det kanske faller dig i smaken..
Citera
2007-07-25, 09:04
Medlem
roaders avatar
Citat:

Ja precis, jag fått så mycket Shenmue på hjärnan. Dock suger spelet.
Citera
2007-07-25, 11:29
Medlem
Suicide Nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roader
Ja precis, jag fått så mycket Shenmue på hjärnan. Dock suger spelet.

Bah, jag som älskar Shenmue... Jag som trodde att jag missat något nytt angående den serien.
Citera
2007-07-25, 13:24
Medlem
MMORPG-novis

Efter att ha stått ut med en riktigt gammal dator i flera års tid har jag äntligen skaffat en ny laptop som borde kunna klara av ett MMORPG, på åtminstone låga grafikinställningar. (1,84GHz, 2GB minne, integrerat Intel GMA 950-grafikkort.)

Är det någon som kan tipsa mig om bra fantasy MMORPG som datorn borde kunna klara av? Gärna något spel som inbjuder till såväl singelspelande som gruppraider typ WoW.
Citera
2007-07-25, 13:29
Medlem
hides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy123
Efter att ha stått ut med en riktigt gammal dator i flera års tid har jag äntligen skaffat en ny laptop som borde kunna klara av ett MMORPG, på åtminstone låga grafikinställningar. (1,84GHz, 2GB minne, integrerat Intel GMA 950-grafikkort.)

Är det någon som kan tipsa mig om bra fantasy MMORPG som datorn borde kunna klara av? Gärna något spel som inbjuder till såväl singelspelande som gruppraider typ WoW.

Lineage 2 är ett bra mmorpg som din dator nog klarar av.
Citera
2007-07-25, 13:32
Medlem
Spoonfeds avatar
Fotbollsspel Online

Jag söker ett spel som är Beta just nu, läste om det för några månader sedan. Tror det var på flashback, kan dock inte hitta tråden.

Spelet går ut på att man är en karaktär i ett globalt fotbollsspel, över internet då. Det ska helt enkelt vara som ett fotbolls online-rpg, där man utvecklas och värvas till större klubbar om man presterar osv.

Ingen aning vad det heter. Hjälp?
Citera
2007-07-25, 14:53
Medlem
jastors avatar
Jag letar efter ett Sega Megadrive spel där man spelar en grabb som får olika masker på sig (och därmed olika förmågor).
Citera
2007-07-25, 15:21
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spoonfed
Spelet går ut på att man är en karaktär i ett globalt fotbollsspel, över internet då. Det ska helt enkelt vara som ett fotbolls online-rpg, där man utvecklas och värvas till större klubbar om man presterar osv.

Ingen aning vad det heter. Hjälp?
http://www.flashback.org/showthread.php?t=479625 ?
Citera
2007-07-25, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hide
Lineage 2 är ett bra mmorpg som din dator nog klarar av.
Tack! Jag skall kolla upp det!
Citera
2007-07-25, 21:47
Medlem
Spoonfeds avatar
Citat:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=479625 ?

Rätt sport, allt annat fel.

Jag får kanske göra detta tydligare:

I spelet jag är ute efter är man en fotbollsspelare som genom träning och skicklighet hos spelaren utvecklas. Detta sker online men man spelar som jag förstår saken i en klient som liknar fifa/PES. Man spelar alltså live samtidigt som andra spelar, som en spelare i ett lag.

Det har diskuterats på flashback, men jag har inte lyckats hitta det genom sökning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in