Jag och min polare har klarat ut spelen Bubble Trouble och Bubble Struggle. Vi undrar därför om det finns några liknande enkla flashspel som man kan spela två på. Ingen nackdel om de är nedladdningsbara heller Tack på förhand.
Söker ett spel till PS3 värt pengarna.. helst rollspel om det finns. Spel med bra story, vacker miljö osv. Har själv kollat runt och finner inga intressanta dock. Verkar inte finnas allt för många rollspel ännu.
Har spanat in Bionic commando & prince of persia men verkar inte fått allt för bra betyg.
Skate > tony hawk btw?
Devil May Cry 4. Klicka länken. Är det värt pengarna? Så långt har jag 125 speltimmar på DMC4 om det ger svar på frågan.
Senast redigerad av Alltidxx 2009-04-21 kl. 14:47.
Ja det var i helt fel ämne du posta i också, men det är acceptabelt eftersom det är ditt första inlägg!
Det är verkligen inte acceptabelt och han blir förhoppningsvis bannad för att han sprider referal-länkar. Om inte får vi hoppas att han brinner i helvetet.
Tycker inte det är acceptabelt med referral-länkar.
Citat:
Ursprungligen postat av JollyRogers
Det är verkligen inte acceptabelt och han blir förhoppningsvis bannad för att han sprider referal-länkar. Om inte får vi hoppas att han brinner i helvetet.
Jag visste inte att detta var något som inte var tillåtet och jag ber så mycket om ursäkt för detta.. Tyvärr så kan jag inte gör en edit på mitt inlägg men jag hoppas att nån admin kan ta bort de innan de förargar fler.