2009-02-11, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av javla_bajs
Jag söker ett spel där man skulle köra bilar och förstöra andras bilar. Man kunde välja olika bilar och skjuta och plocka upp olika vapen på banorna tror jag.. Det är INTE carmageddon, men liknar lite. Senast jag spela det var i slutet på 90-talet...

Kan det inte vara Death Rally... Där så skulle man köra runt en bana och så kunde man skjuta ner sina motståndare... och om man köpte grejer så kunde man lägga ut minor. På banorna så kunde man plocka upp ammo, dollar och turbo-fuel (vet inte exakt va det heter)
Citera
2009-02-11, 14:12
Medlem
.
Citera
2009-02-11, 14:36
Medlem
JollyRogerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaoseT
Jodå, går utmärkt. Dock bara Deathmatch. Rätt drygt att lira flera stycken på samma tangentbord ju.

Det måste vara nytt, för förut gick det iallafall inte. Måste ladda ner det direkt och återuppliva alla vackra minnen.

Citat:
Ursprungligen postat av Zaius
tyckte det var lite småkasst

SplashFighters då? Det verkar ju snuskigt bra även om jag inte normalt spelar fightingspel.
Citera
2009-02-11, 15:02
Bannlyst
Har ni några bra maffia spel ni kan rekommendera?
Skall givetvis vara online och inte ha sk "rundor".... att hela spelet startas om var tredje månad eller så...

Minns att jag satt o lirade en del på www.maffia1930.com eller nått sånt...
Citera
2009-02-11, 16:12
Medlem
JollyRogerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Da-Color
Har ni några bra maffia spel ni kan rekommendera?
Skall givetvis vara online och inte ha sk "rundor".... att hela spelet startas om var tredje månad eller så...

Minns att jag satt o lirade en del på www.maffia1930.com eller nått sånt...

Det är det här du tänker på va?
http://www.mafia1930.com/

Kommer på flera andra sidor men ingen som inte kör rundor.
Citera
2009-02-11, 19:10
Medlem
Glazehs avatar
www.gangsterhood.net

Otroligt bra och originellt men har ganska lite spelare just nu, om det är rundor (=
Citera
2009-02-11, 19:16
Medlem
:)

Tips på spel Som liknar:
Age of empires3
Något roligt bil/motorcykelspel
BMX/SKATEBOARD/ANNAN EXTREMSPORT-spel (Dave mirra's freestyle bmx var till väldigt stor belåtenhet, Fast grafiken är något annat en kass). Har spelat Tony Hawks american wasteland till PC var faktiskt lite kul men endå ganska tråkigt.
Något spel liknande indiana jones emperors tomb (tyckte detta var riktigt kul, fast det blev lite enformigt).

BARA PC-SPEL.

Alla förslag tas emot.
Citera
2009-02-11, 20:16
Medlem
JollyRogerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volcoMics
Tips på spel Som liknar:
Age of empires3
Något roligt bil/motorcykelspel
BMX/SKATEBOARD/ANNAN EXTREMSPORT-spel (Dave mirra's freestyle bmx var till väldigt stor belåtenhet, Fast grafiken är något annat en kass). Har spelat Tony Hawks american wasteland till PC var faktiskt lite kul men endå ganska tråkigt.
Något spel liknande indiana jones emperors tomb (tyckte detta var riktigt kul, fast det blev lite enformigt).

BARA PC-SPEL.

Alla förslag tas emot.

Age of empires3: Age of mythology (Stavning?)
Något roligt bil/motorcykelspel: MX vs ATV Unleashed
Citera
2009-02-11, 20:37
Medlem
Glisseurs avatar
zombie

Letar efter ett bra zombiespel, har hittat några men vilken av följande är det bästa spelet? (pc) Dead Space, Alone In the Dark, Left 4 Dead, Silent Hill eller resident evil.
Citera
2009-02-11, 20:40
Medlem
incinerate!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSpankel
Overboard?

bättre bild: http://users.digiex.net/assassin/downloads/ob2.jpeg

ser bekant ut! grymt spel det var weird, ser inte ens spelet på gamespot =S, sökte mycket tidigare på pirat-spel och liknande utan att hitta detta, tänkte väl att någon här skulle veta det.

nedladdat nu iallafall

tack =)
Citera
2009-02-11, 20:42
Medlem
incinerate!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glisseur
Letar efter ett bra zombiespel, har hittat några men vilken av följande är det bästa spelet? (pc) Dead Space, Alone In the Dark, Left 4 Dead, Silent Hill eller resident evil.

måste säga att left 4 dead är ganska maffigt .
kammade hem mycket priset förra året också.
Citera
2009-02-11, 21:08
Medlem
teowinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glisseur

Silent Hill är inte så mycket zombiespel kanske, men ändå en otroligt bra spelserie! Annars tyckte jag Dead Space var väldigt roligt när jag spelade igen det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in