2009-03-31, 16:57
Medlem
thespeedmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General i götet
Hehe, jag menar "webbaserat spel" såsom i travian, battlemail osv. (kommer inte på vad genren heter) fast som i bilspel. Bygga bilar, köpa nya delar till bilen med prispengar man vinner, gå med i klaner etc. (Spel som man skaffar sig ett konto o lirar över en längre tid, inte något random flashspel.)

Någon som har något som passar in?

Tror jag vet vad du menar nu :P
Kunna köra online mot andra spelare och bilda klaner med dom OSV..?

Juiced passar rätt bra in på vad du om men har alldrig kört det online.

kommerinte på/hittar inte något mera spel som passar in,
hoppas du hittar det
Citera
2009-03-31, 21:29
Medlem
Gtths avatar
Söker ett nutids strategi spel. Tror det fanns en tråd här på forumet om det för ett tag sen, men har ingen aning alls om vad det hette.
Man fick styra vilket land man ville, och det gick att göra det mesta bla.

Om någon vet vad jag snackar om...

Tackar för allt hjälp!
Citera
2009-04-01, 14:48
Bannlyst
Jag söker efter ett flash-spel som jag spelade mycket för ca 4 år sedan. Jag är absolut inte säker på att spelet heter "Hudler", men det går i alla fall ut på att ta sig igenom olika banor med en sträckgubbe genom att hoppa över olika hinder med långa och korta hopp, mer kommer jag inte ihåg. Jag kommer dock ihåg att spelet var väldigt roligt och beroendeframkallande.
Citera
2009-04-01, 15:57
Medlem
teowinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dung
Jag söker efter ett flash-spel som jag spelade mycket för ca 4 år sedan. Jag är absolut inte säker på att spelet heter "Hudler", men det går i alla fall ut på att ta sig igenom olika banor med en sträckgubbe genom att hoppa över olika hinder med långa och korta hopp, mer kommer jag inte ihåg. Jag kommer dock ihåg att spelet var väldigt roligt och beroendeframkallande.

Kan du kanske mena Hurdler?
http://www.flashanywhere.net/en/sportsgames/4712-hurdler.html
Citera
2009-04-01, 16:09
Medlem
Hallå söker ett spel från när jag var mindre, enda jag kommer ihåg att det var till till Windows 98 eller 95. Fps , men kunde ha ett skelett som sköt en stråle ur huvudet sen tror jag det fanns banor man åkte på ett tåg. tacksam för svar!
Citera
2009-04-01, 17:25
Medlem
Söker spel lik de gamla resident evil spelen.

lite skräck, lite action, lite tänkade, ja du vet
Citera
2009-04-01, 17:27
Medlem
Shejkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolkanK
Söker spel lik de gamla resident evil spelen.

lite skräck, lite action, lite tänkade, ja du vet

System Shock 1&2, minns att jag tyckte dessa spel var superläskiga när jag var yngre

F.E.A.R, sjukt bra spel, men även sjukt läskigt. Ett av mina favoritspel!
Citera
2009-04-01, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shejken
System Shock 1&2, minns att jag tyckte dessa spel var superläskiga när jag var yngre

F.E.A.R, sjukt bra spel, men även sjukt läskigt. Ett av mina favoritspel!
jag vill inte ha "sjukt läskigt" eller "superläskiga", jag skrev lite skräck.

men tack ändå
Citera
2009-04-01, 18:49
Medlem
Jag söker ett 5-10+ år gammalt spel till konsol, är inte säker på vilken konsol men jag skulle chansa på super nintendo.

Spelet är ett adventure-rpg med mythology tema. Jag minns inte exakt vad spelet gick ut på men du pratar med NPCs, plockar upp items och slår ihjäl fiender. Du kan välja mellan 3 olika gubbar en ordinary guy, en biffig typ och en brud.

En utav de första levlarna utspelar sig i ett träsk, senare in i spelet så kommer man fram till ett stort stenblock där det står "Zeus was here" med ett lightning märke.
Det finns även en ö med en stor labyrint med en minotaur på slutet och antigen före eller efter så träffar man en gubbe vid ruiner och pelare med en gammaldags räknare i handen.

Spelet har mer tecknad än realistisk grafik, du ser över gubben likt detta spelet : http://www.youtube.com/watch?v=Mg03GbGDQrQ

Flera av sakerna jag har nämnt kanske är andra minnen från andra spel som jag har blandat ihop men om ni vet något spel som låter som just det jag söker så skriv gärna.
Citera
2009-04-01, 19:11
Medlem
negashs avatar
Jag söker ett extremt roligt och bra FPS spel, har en ganska så bra dator. öppen för ungefär allt.
Citera
2009-04-01, 19:24
Medlem
teowinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negash
Jag söker ett extremt roligt och bra FPS spel, har en ganska så bra dator. öppen för ungefär allt.

Call of Duty 4: Modern Warfare
Citera
2009-04-01, 20:16
Medlem
jastors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negash

Doom i multiplayer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in