2009-01-28, 06:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Security
Letar efter vassa rts spel
har spelat;
Dawn of war
Starcraft
Warcraft 3
Red alert 3
Sions of a solar empire

Så har jag missat någon pärla? vill ha något att lira tills starcraft 2 kommer...

Age of Empires - alla delar.
Civilization och även colonization (stavning).
Citera
2009-01-28, 08:07
Medlem
Exabytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Security
Letar efter vassa rts spel
har spelat;
Dawn of war
Starcraft
Warcraft 3
Red alert 3
Sions of a solar empire

Så har jag missat någon pärla? vill ha något att lira tills starcraft 2 kommer...

Supreme Commander!
Citera
2009-01-28, 08:24
Medlem
Klantus-Pantuss avatar
Jag söker ett spel som liknar Battlefield Heroes. 3d-shooter, casual och får gärna spelas direkt i webläsaren, men att ladda ner går också bra.

Spelet ska vara online, såklart. Existerar spelet jag letar efter?
Citera
2009-01-28, 11:35
Medlem
Kissapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klantus-Pantus
Jag söker ett spel som liknar Battlefield Heroes. 3d-shooter, casual och får gärna spelas direkt i webläsaren, men att ladda ner går också bra.

Spelet ska vara online, såklart. Existerar spelet jag letar efter?

Team Fortress 2 är väl så nära battlefield heroes man kan komma, inga fordon dock.
Citera
2009-01-28, 20:30
Medlem
Läthers avatar
Någon som kan ge tips på bra managerspel, utom cm & ehm.
Citera
2009-01-28, 21:09
Medlem
Jag söker ett spel som är som WoW (fantasy rpg med mycke valmöjligheter)
Det spelar ingen roll om det är Online eller inte, men om det är Online ska det vara GRATIS
Citera
2009-01-28, 21:11
Medlem
General i götets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeafBox
Jag söker ett spel som är som WoW (fantasy rpg med mycke valmöjligheter)
Det spelar ingen roll om det är Online eller inte, men om det är Online ska det vara GRATIS

Runes Of Magic
Citera
2009-01-28, 21:13
Medlem
Klantus-Pantuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissapa
Team Fortress 2 är väl så nära battlefield heroes man kan komma, inga fordon dock.

Dock är det inte gratis, glömde tillägga detta...
Citera
2009-01-28, 21:33
Medlem
General i götets avatar
Citat:

Americas Army då...?
Citera
2009-01-28, 21:46
Medlem
JollyRogerss avatar
Citat:

Warrock
Kumawar
Citera
2009-01-29, 01:01
Medlem
devilspawns avatar
Nu är det så att jag har blivit schemalagd av jobbet som gör att jag kommer vara ledig 10 dagar i sträck. "Problemet" är att jag vettefan vad man ska hitta på när man är ledig på vardagarna och alla man känner jobbar/pluggar. "Riktigt i-lands problem"

Därför tänkte jag fråga om någon har några tips på beroendeframkallande spel som man kan spendera många timmar på? Skulle helst vilja ha ett spel som liknar wow/zelda/fable 2. Alltså de där "gulliga" och färglada samt stora miljöerna med mycket frihet. De brukar vara dessa spel som är mest beroendeframkallande enligt mig.

Någon som har några tips? Jag har Pc samt xbox360
Citera
2009-01-29, 01:04
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devilspawn
Nu är det så att jag har blivit schemalagd av jobbet som gör att jag kommer vara ledig 10 dagar i sträck. "Problemet" är att jag vettefan vad man ska hitta på när man är ledig på vardagarna och alla man känner jobbar/pluggar. "Riktigt i-lands problem"

Därför tänkte jag fråga om någon har några tips på beroendeframkallande spel som man kan spendera många timmar på? Skulle helst vilja ha ett spel som liknar wow/zelda/fable 2. Alltså de där "gulliga" och färglada samt stora miljöerna med mycket frihet. De brukar vara dessa spel som är mest beroendeframkallande enligt mig.

Någon som har några tips? Jag har Pc samt xbox360

Eternal Sonata till 360 kan tålas att kolla upp. Väldigt vackert spel med snygga färger, underbar musik och framförallt, riktigt underhållande spel att spela. Det är dock inte samma typ av spel som det du nämnde, utan påminner mer om Final Fantasy-spelen. Men det kan tålas att kolla upp då du säkerligen kan hitta det för mellan 150-200:- begagnat, eller kanske till och med nytt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in