Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-12-21, 13:38
Medlem
Kommer ihåg ett gammalt spel till playstation (1:an).. Det var ett bilspel som var lite tecknat-liknande.. Bilarna var inte direkt realistiska och inte banorna heller..

Man kunde uppgradera sin bil med ny motor, hjul osv osv, kommer ihåg en bil som var lite porsche-aktig men mer "knubbi" den var vit och sen hade den grön och röda dekaler.. En utav banorna hade ett vattenfall, någon bana körde man under vattnet också tror jag (i någon kupa typ..)

Hoppas någon vet vilket spel jag menar skitgrymt var det iaf!

Annars.. har något tips på realistiska motorcykelspel?+motocross..
Citera
2008-12-21, 13:46
Medlem
KaoseTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smaejdah
Kommer ihåg ett gammalt spel till playstation (1:an).. Det var ett bilspel som var lite tecknat-liknande.. Bilarna var inte direkt realistiska och inte banorna heller..

Man kunde uppgradera sin bil med ny motor, hjul osv osv, kommer ihåg en bil som var lite porsche-aktig men mer "knubbi" den var vit och sen hade den grön och röda dekaler.. En utav banorna hade ett vattenfall, någon bana körde man under vattnet också tror jag (i någon kupa typ..)

Hoppas någon vet vilket spel jag menar skitgrymt var det iaf!

Annars.. har något tips på realistiska motorcykelspel?+motocross..
Excessive speed?
Citera
2008-12-21, 14:13
Medlem
slicemenice1s avatar
REQ:Simpla spel med flera över LAN el. web

Ja som Rubrik säger så söker jag

simpla spel som jag kan spela

med flera via LAN eller web typ worms (mobil spelet)

bomberman, fyra i rad?

eller i liknande kaliber.

En favorit som spelats mycket är tetrinet.
Citera
2008-12-21, 14:18
Medlem
Jag söker ett spel i samma anda som SSX: On Tour fast till XBOX360. Jag tröttnade fan aldrig på det spelet. Så nu vill jag veta om det åtminstånde finns något som påminner om det!

Eller någon som verkligen diggade ssx on tour som hittat ett annat bra spel med liknande känsla!
Tex motocross, quadracing, snöskoter vad som helst. Och bra spel ska det vara!

Det jag gillade mycket var att jag bara kunde sätta mig och åka skidor i typ 20 minuter nonstop utan att ha en viss bana att följa. :P
Citera
2008-12-21, 14:21
Medlem
KaoseTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dnnee
Jag söker ett spel i samma anda som SSX: On Tour fast till XBOX360. Jag tröttnade fan aldrig på det spelet. Så nu vill jag veta om det åtminstånde finns något som påminner om det!

Eller någon som verkligen diggade ssx on tour som hittat ett annat bra spel med liknande känsla!
Tex motocross, quadracing, snöskoter vad som helst. Och bra spel ska det vara!

Det jag gillade mycket var att jag bara kunde sätta mig och åka skidor i typ 20 minuter nonstop utan att ha en viss bana att följa. :P
Liknande känsla är det ju i de nyare Tony Hawk-spelen där man kan åka fritt och sådär och göra lite hur man vill. Passar ju om man gillar skateboard iallafall
Citera
2008-12-21, 14:39
Medlem
TheGoodDoctors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mega_tech
Rysarspel?

Någon som har tips på bra rysar spel till xbox 360. Vill bli rikigt j*vla skrämd
360 har bara pang-pang.

Du kan ju testa Dead Space om du har överseende med total skit.
Citera
2008-12-21, 14:59
Medlem
SimpleMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Roth]
Gearhead Garage
http://en.wikipedia.org/wiki/Gearhead_Garage
Tack tack, nu är det bara börja leta!
Citera
2008-12-21, 15:25
Medlem
repeaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGoodDoctor
360 har bara pang-pang.

Du kan ju testa Dead Space om du har överseende med total skit.
Och nu för ett perspektiv från den verkliga världen: förutom Dead Space är Condemned 1 och 2 (som inte är pang-pang spel.. utan snarare thud-thud) samt F.E.A.R. skräckbetonade spel som har fått generellt sett bra omdömen till 360.
Citera
2008-12-21, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaoseT
Excessive speed?

nope tyvärr, Man ser det inte uppifrån utan bakom.. Gah blir helt galen Jag tror man kunde sätta dit vinge på vissa bilar också Men tack ändå =)
Citera
2008-12-21, 16:47
Medlem
Söker ett spel med en häftig storyline, bra grafik och att man kan göra många olika saker, typ spränga hål i en vägg osv.

Något liknande GTAIV eller Assassins Creed.
Citera
2008-12-21, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaoseT
Liknande känsla är det ju i de nyare Tony Hawk-spelen där man kan åka fritt och sådär och göra lite hur man vill. Passar ju om man gillar skateboard iallafall

Tackar! Ska tankas och testas. Skate 2 har jag hört är värt att vänta på också!

Några fler bra förslag?
Citera
2008-12-21, 19:42
Medlem
Emilio7s avatar
Roligt Fightspel Till Xbox360 Sökes

Som rubriken lyder söker jag efter roliga fightingspel, och då menar jag inte spel som t.ex. tekken, utan någorlunda verkliga fightingspel.

De ska helst handla om MMA, alltså lite blandade tekniker och inte bara boxning...

Vore tacksam för förslag om spel både till 360 och även till PS2, samt var de kan inhandlas...

Har hört talas om UFC 2009, men söker även äldre spel.

Mycket tacksam för svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in