2008-12-09, 17:05
Medlem
Evil Kneivels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megalomania
Huh? Vad är det som inte är barnvänligt med Legospelen?

Nej, jag har inga barn men jag har systersöner och vet mycket väl vad som går hem hos dem.
ursäkta såg utbudet nu o lego verkar vara inne....fast de har de inte lekt med på ca 5 år....

Spindelmannen, Narnia o Jack Keane nån som har en susning? det kan ju va action men på lätt nivå
Senast redigerad av Evil Kneivel 2008-12-09 kl. 17:09.
Citera
2008-12-09, 17:11
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil Kneivel
ursäkta såg utbudet nu o lego verkar vara inne....fast de har de inte lekt med på ca 5 år....
Aha, du tänkte så. Dessa spel går inte ut på att bygga med lego utan de spelar upp historierna från filmerna men med legogubbar och i omgivningar byggda med lego. Det är fakiskt riktigt kul.

Annars kommer de flesta riktigt bra barnspel tyvärr till konsol men inte till PC.
Citera
2008-12-09, 17:54
Medlem
JollyRogerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil Kneivel

Spindelmannen, Narnia o Jack Keane nån som har en susning? det kan ju va action men på lätt nivå

Jag har inte lekt med lego sedan jag var liten spoling heller men lirar ändå lego indiana jones med polare när dom våldgästar mig. Roligt att vara två och spela och så slipper dina barn bråka om vems tur det är att spela. Jag tycker du ska köra på lego. Det är inte direkt ett leka-i-sandlådan spel utan mer ett barnvänligt actionspel. Och om dom gillar sport så kan du ju köpa FIFA eller NHL, det gillar de flesta pojkar i den åldern, iaf då jag var ung.
Citera
2008-12-09, 17:57
Medlem
Jinxess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JollyRogers
Jag har inte lekt med lego sedan jag var liten spoling heller men lirar ändå lego indiana jones med polare när dom våldgästar mig. Roligt att vara två och spela och så slipper dina barn bråka om vems tur det är att spela. Jag tycker du ska köra på lego. Det är inte direkt ett leka-i-sandlådan spel utan mer ett barnvänligt actionspel. Och om dom gillar sport så kan du ju köpa FIFA eller NHL, det gillar de flesta pojkar i den åldern, iaf då jag var ung.

VADÄR DETTA !? http://se.youtube.com/watch?v=ceNDu9Izg7c
Citera
2008-12-09, 17:59
Medlem
Tekoppars avatar
Finns det något snowboard spel till dator med hyffsad grafik? Annars undrar jag om det finns några andra bra spel med liknande uppläg där du ska göra tricks. Eller existerar den genren helt enkelt enbart för konsol?
Citera
2008-12-09, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jinxes
VADÄR DETTA !? http://se.youtube.com/watch?v=ceNDu9Izg7c

Antar att du menar spelen då du postar i denna tråd.

Det är från Team Fortress 2 och Half-life 2

Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
Finns det något snowboard spel till dator med hyffsad grafik? Annars undrar jag om det finns några andra bra spel med liknande uppläg där du ska göra tricks. Eller existerar den genren helt enkelt enbart för konsol?

http://en.wikipedia.org/wiki/SSX_3

Går kanske att köra med emulator på en bra dator.

Här finns det fler:
http://en.wikipedia.org/wiki/Snowboarding_video_game
Senast redigerad av LarryXz 2008-12-09 kl. 18:05.
Citera
2008-12-09, 18:06
Medlem
Luigis avatar
Citat:
Finns ju alltid skateboard spel såsom Tony Hawks Underground 2.
Skate 2 kommer i januari
Citera
2008-12-09, 18:12
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Shaun White Snowboarding
Citera
2008-12-09, 23:28
Medlem
Mjaus avatar
Tips om rollspel som håller länge i single player och inte kräver alltför mycket RAM, helst runt 500mb.
Det bör helst vara gjort efter 2002.
Citera
2008-12-09, 23:43
Medlem
KaoseTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjau
Tips om rollspel som håller länge i single player och inte kräver alltför mycket RAM, helst runt 500mb.
Det bör helst vara gjort efter 2002.
Neverwinter Nights 2
Citera
2008-12-10, 09:23
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megalomania
Shaun White Snowboarding

Trodde det enbart skulle komma till 360, måste genast pröva detta. Tack för tipset.
Citera
2008-12-10, 17:15
Medlem
Någon som vet några bra diablo2 liknande spel som redan finns ute, Jag och en polare har inte mycket att göra så vi måste ha något sådant att underhålla oss med. Ni behöver inte säga diablo2 och 3. Har för mig att det fanns något liknande d2 men det var typ i den grekiska mytologin och så, kommer inte ihåg namnet.

aja ni som vet något d2-liknande spel kan väl hojta till.

Tack på förhand
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in