2008-06-11, 15:35
Medlem
GeneralPåsfågels avatar
Har precis fått hem en beg. dator då min förra brann upp. behöver lite speltips som funkar på en AMD 1600 512 i ram. RPG och FPS helst
Citera
2008-06-11, 17:13
Avslutad
Finns det någon webbversion där man kan spela 'live' mot varandra á la Tetris DS?
Citera
2008-06-11, 19:00
Medlem
KillLovelyPonys avatar
Söker ett spel typ som Warbears, peka och klicka äventyr i webbläsaren.

Redan kört samorostspelen och hapland.
Citera
2008-06-11, 19:26
Medlem
Emokaninens avatar
Söker ett spel från 2007 (tror jag)

Fps, jag kommer inte ihåg så mycket av det men vet att på sista banan så

Citera
2008-06-11, 19:33
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Söker en politiskt simulator som är bättre(mer realistiskt och balanserat) än democracy 2 men ändå har liknande upplägg.

Ingen?

behöver inte ens vara likt D2 utan ge mig bara en politiksimulator jag kan slösa timmar på.
Citera
2008-06-11, 19:40
Medlem
Emokaninens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Ingen?

behöver inte ens vara likt D2 utan ge mig bara en politiksimulator jag kan slösa timmar på.

Hmm, Super power 2 ?
Citera
2008-06-11, 21:21
Medlem
Caries avatar
Hjälp då förhelvete.

Jag söker ett spel jag som fan glömmt va de heter, men det är iallafall en tankespel, man är en tjej som ska åka till en magiskskola, tror jag det var, så när hon kom fram var det inga människor där så ska man hitta alla dem, och på vägen hittar man en varg som egentligen var människa men som blivit inlåst i ett skåp som man har med sig på resan. dom är i ett stort slott och allt är magisk men alla är borta. nån som vet vad detta spel kan heta?
Citera
2008-06-12, 12:48
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carie
Jag söker ett spel jag som fan glömmt va de heter, men det är iallafall en tankespel, man är en tjej som ska åka till en magiskskola, tror jag det var, så när hon kom fram var det inga människor där så ska man hitta alla dem, och på vägen hittar man en varg som egentligen var människa men som blivit inlåst i ett skåp som man har med sig på resan. dom är i ett stort slott och allt är magisk men alla är borta. nån som vet vad detta spel kan heta?

Vad tusan är ett tankespel?
Citera
2008-06-12, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Finns det någon webbversion där man kan spela 'live' mot varandra á la Tetris DS?

Testa Blockwars på http://www.blip.se
Citera
2008-06-12, 14:37
Medlem
Mortal Sins avatar
medeltidsstrategi

Hej Jag söker ett spel jag spelade i början av 2000-talet som var ett historiskt strategispel. Det byggde bland annat på krigsföring och allianser med andra nationer genom giftermål jag vill även minnas att man kunde sända ut lönnmördare för att ta kål på rivaler. har vaga minnesbilder att grafiken inte var så värst advancerad utan var ritade kartor.
Citera
2008-06-12, 17:16
Medlem
grithors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mortal Sin
Hej Jag söker ett spel jag spelade i början av 2000-talet som var ett historiskt strategispel. Det byggde bland annat på krigsföring och allianser med andra nationer genom giftermål jag vill även minnas att man kunde sända ut lönnmördare för att ta kål på rivaler. har vaga minnesbilder att grafiken inte var så värst advancerad utan var ritade kartor.

Kan det vara Medieval Total War? Man kan nämligen bilda allians med andra nationer genom giftemål, samt sända ut lönnmördare. Man spelar också bla på en karta. http://pcmedia.ign.com/pc/image/medievaltotalwar_082602_002_640w.jpg
Citera
2008-06-12, 21:40
Medlem
Ajsacs avatar
Något liknande Peggle ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in