2018-03-22, 19:53
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoorfen1
Nej, bättre grafik. Mer "öppet" i spelet. Man kör på landsvägar och motorvägar längs kusten.

Handlade spelet om att köra eller var det annat i det också?
Citera
2018-03-22, 19:57
Medlem
Citat:
Hej! Söker ett bilspel som jag tror max är 10 år gammalt.
Vad jag minns är att man körde rätt så exklusiva bilar, i en "öppen värld" på västkusten. Får jag se omslaget så känner jag igen det men kan inte beskriva det själv. Man hade nån strandvilla och nåt flådigt garage.

Måste vara TDU 1an eller 2an gissar på 1an
(Test Drive Unlimited)
Citera
2018-03-22, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Handlade spelet om att köra eller var det annat i det också?
Vill minnas att man körde. Nog annat också. Inget simulator spel om de e de du tänker på.
Citera
2018-03-22, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samko18
Måste vara TDU 1an eller 2an gissar på 1an
(Test Drive Unlimited)
Där hade vi de!!!! Tusen tack! Precis de ja mena! TACK TACK OCH ÅTER TACK!!!
Citera
2018-03-22, 20:10
Medlem
Citat:
Där hade vi de!!!! Tusen tack! Precis de ja mena! TACK TACK OCH ÅTER TACK!!!

Kul att kunna hjälpa!
Ett bra spel faktiskt, 1an iallafall
2an vill jag minnas som buggigt
Citera
2018-03-24, 06:10
Medlem
Hej! Jag och min bror spelade ett spel på ps1 eller 2 tror jag det var, där man sprang runt och sköt dinosaurier osv. Tror inte det var turok och har inte den blekaste, vilka fler lite äldre sånna spel är det som finns? Har för mig det va as kul men kanske bara nostalgin
Citera
2018-03-24, 06:33
Medlem
shitmagnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drugsarebadd
Hej! Jag och min bror spelade ett spel på ps1 eller 2 tror jag det var, där man sprang runt och sköt dinosaurier osv. Tror inte det var turok och har inte den blekaste, vilka fler lite äldre sånna spel är det som finns? Har för mig det va as kul men kanske bara nostalgin

Dino Crisis eller King Kong. Möjligtvis Carnivores men släpptes inte till de plattformar du nämner.
Vet inte om den är komplett men här: https://en.wikipedia.org/wiki/Categoryinosaurs_in_video_games

Hade fan för mig att Pariah hade dinosaurier men men... kanske inte.
Citera
2018-03-24, 07:03
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drugsarebadd
Chrome?
Citera
2018-03-24, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shitmagnet
Dino Crisis eller King Kong. Möjligtvis Carnivores men släpptes inte till de plattformar du nämner.
Vet inte om den är komplett men här: https://en.wikipedia.org/wiki/Categoryinosaurs_in_video_games

Hade fan för mig att Pariah hade dinosaurier men men... kanske inte.

Dino crisis! 😁🙌🙌 tack !!
Citera
2018-03-25, 18:17
Medlem
Ett mobilspel som var ett turbaserat strategispel med soldater fanns vanliga soldater, granatkastare, snipers, tanks osv. Rutorna var hexagonformade och ju högre upp du var ju längre kunde du skjuta kasta med soldaterna. Det var ett väldigt blåfärgat spel med mycket is vad jag kan minnas. Spelade det för 4-5 år sedan på iPhone.
Citera
2018-03-25, 23:45
Avslutad
Jag kan faktiskt inte komma ihåg vart jag sett detta och vad spelet heter. Söker jag på mech, robot relaterade spel så får jag inga bra svar. Jag kommer bara ihåg att det jag såg var början av spelet som bara var en introduktion till spelets story och visa hur man spelar.

Man börjar som en soldat som med andra soldater i mech robotar som ska slå tillbaka mot en annan faktion på en planet som har vad som liknar en djungel men med mycket berg. Striden går inte som förväntat och personen blir utslagen eller nånting o vaknar upp senare med en mech robot som fortfarande fungerar och börjar prata med han.
Han bli senare registrerad som en ny pilot i den men måste stryka runt o hämta delar bl.a batterier(?) för att få den att fungera med sköldarna o det. Sen innan han o roboten kan fly iväg så måste han slåss mot andra fiende mechs för att kunna komma iväg.
Senast redigerad av vimana 2018-03-25 kl. 23:48.
Citera
2018-03-26, 00:13
Medlem
Porryhatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vimana
Jag kan faktiskt inte komma ihåg vart jag sett detta och vad spelet heter. Söker jag på mech, robot relaterade spel så får jag inga bra svar. Jag kommer bara ihåg att det jag såg var början av spelet som bara var en introduktion till spelets story och visa hur man spelar.

Man börjar som en soldat som med andra soldater i mech robotar som ska slå tillbaka mot en annan faktion på en planet som har vad som liknar en djungel men med mycket berg. Striden går inte som förväntat och personen blir utslagen eller nånting o vaknar upp senare med en mech robot som fortfarande fungerar och börjar prata med han.
Han bli senare registrerad som en ny pilot i den men måste stryka runt o hämta delar bl.a batterier(?) för att få den att fungera med sköldarna o det. Sen innan han o roboten kan fly iväg så måste han slåss mot andra fiende mechs för att kunna komma iväg.

Titanfall 2?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in