Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-05-27, 15:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Delira
Stackare, att känna avsky över något så trivialt.

Då vet man vilken sida du står på, tack för ditt svar.
2009-05-27, 15:12
Medlem
Deliras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
Då vet man vilken sida du står på, tack för ditt svar.

Så du tycker det är fullt normalt att avsky någon för att de gillar en viss typ av produkter? Snacka om fanboyism.
2009-05-27, 15:15
Medlem
n00rfens avatar
Haha, här gör man årets längsta svar, och så hamnar det på förra sidan. Skandal!
2009-05-27, 15:17
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emilsund
Okej minus var fel ord. Men dom minskar intäkterna och det kan du inte säga emot!
http://computersweden.idg.se/2.2683/1.226117/minskade-intakter-for-microsoft

Apple däremot verkar inte alls ha något problem med krisen.
http://www.engadget.com/2009/04/22/apple-reports-best-ever-march-quarter-with-a-1-21b-profit-call/
Nej, men fortfarande så handlar det inte om Apple vs. Microsoft. Det där med att Microsoft drabbas hårdare av krisen är ju ganska självklart då det är otroligt mycket större och har betydligt fler kunder. The bigger they are, the harder they fall.

Känns som att vi kan ta detta i någon Apple vs. Microsoft-tråd istället.
2009-05-27, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Delira
Så du tycker det är fullt normalt att avsky någon för att de gillar en viss typ av produkter? Snacka om fanboyism.

Förstår mig bara inte på folk som gillar en produkt för ett sådant pris, med tanke på innehållet. Men visst, konkurrens gynnar marknaden, så carry on Apple att mjölka ur era konsumenter ett tag till. Jag håller mig däremot nöjd med min fina pc jag har, 5xprestanda, halvapriset, lika snygg, och framförallt kan göra allt jag ber den att göra.
2009-05-27, 15:19
Medlem
Deliras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47

Ja, det är vi ense om.
2009-05-27, 15:23
Medlem
Itmans avatar
Citat:
Förstår mig bara inte på folk som gillar en produkt för ett sådant pris, med tanke på innehållet. Men visst, konkurrens gynnar marknaden, så carry on Apple att mjölka ur era konsumenter ett tag till. Jag håller mig däremot nöjd med min fina pc jag har, 5xprestanda, halvapriset, lika snygg, och framförallt kan göra allt jag ber den att göra.
Bra att du är nöjd, låt oss hjärntvättade macfanboys vara nöjda med våra skitdatorer också.
2009-05-27, 15:25
Bannlyst
Eller så döper vi om hela Mac-rummet till "Stora Mac Vs. PC-forumet"?

Det är för mycket folk, som inte har här att göra och bara snackar massa skit. Vill ni hålla på med era torftiga PC-maskiner, håller er i Windows-forumet och sluta bry er. Själv skriver jag bara här och det för att hjälpa folk som har problem, jag hoppar aldrig in i Windows-forumet och spyr min galla över PC. jag bryr mig helt enkelt inte, jag är mer än nöjd med plattformen jag använder och skiter i resten..
2009-05-27, 15:28
Medlem
Deliras avatar
Citat:

Det är kanon att du är nöjd med din dator. Jag är nöjd med min. Jag känner mig inte ett dugg urmjölkad, jag tjänar pengar som tusan med mina datorer, så de betalas på bara några dagar. Tror knappast att din dator har 5x prestanda mot min däremot.

Vad lustigt, min dator gör också allt jag ber den om att göra.
2009-05-27, 15:28
Medlem
flipper1446s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Det här är ju ännu en Mac vs PC-tråd. Eller missade du trådstarten?

"Mac är dyrt, PC är billigt, vad ska jag välja och varför?"

Mycket tydligare än så blir det inte.
2009-05-27, 15:30
Medlem
Deliras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipper1446
Det här är ju ännu en Mac vs PC-tråd. Eller missade du trådstarten?

"Mac är dyrt, PC är billigt, vad ska jag välja och varför?"

Mycket tydligare än så blir det inte.

Veckans enklaste moderering? Sammanför hela skiten med Mac vs PC-tråden.
2009-05-27, 15:32
Medlem
Itmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emilsund
Eller så döper vi om hela Mac-rummet till "Stora Mac Vs. PC-forumet"?

Det är för mycket folk, som inte har här att göra och bara snackar massa skit. Vill ni hålla på med era torftiga PC-maskiner, håller er i Windows-forumet och sluta bry er. Själv skriver jag bara här och det för att hjälpa folk som har problem, jag hoppar aldrig in i Windows-forumet och spyr min galla över PC. jag bryr mig helt enkelt inte, jag är mer än nöjd med plattformen jag använder och skiter i resten..
Precis.
Hur hade det sett ut om macanvändarna invaderade Windows-forumet och besvarade alla trådar med "köp en mac"? Man tappar liksom lusten att läsa här när det är rena rama vilda västern.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in