Finns det någon statistik på hur många som spelat genom åren? Är det fler eller mindre som spelar nu för tiden?
90% Säker på att det är mindre som spelar nu efter alla updates som bara fortsätter flöda tyvärr. Deras motto verkar inte vara att utveckla spelet till sitt eget utan ta idér utav andra spel te.x WoW.
90% Säker på att det är mindre som spelar nu efter alla updates som bara fortsätter flöda tyvärr. Deras motto verkar inte vara att utveckla spelet till sitt eget utan ta idér utav andra spel te.x WoW.
Jo dom är ganska fuckade. Kom ihåg förut när man var tvungen att vänta på att få logga in. Alltid lika drygt att sitta och logga ut och in tills man kom in
Tjena jag tänkte börja! Jag kommer att dra upp en knight, undrar bara om det är någon som har rook-set eller något så man kommer ut ur rook snabbt?
Tbh, dra rats/sheeps sälj kropparna/ost/köttet du finner så tjänar du ett rookset på 30 min... Tar inte så lång tid, men jag förstår om du inte pallar.
Någon kan ta mitt gamla acc som ajg lirade med på i denna guild.. Ni kommer dock heta Nirium Flashback vilket är rätt homo. Men tjinga om intresset faller och för guds skull skriv här inget PM.
Någon kan ta mitt gamla acc som ajg lirade med på i denna guild.. Ni kommer dock heta Nirium Flashback vilket är rätt homo. Men tjinga om intresset faller och för guds skull skriv här inget PM.
Har en rl som behöver det, så tar det gärna. Skriv i PM acc/pass om du vill ge det tack