2009-05-27, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esskay
Fan vad sugen man blir, är det någon som kan förklara mer hur det är med bottandet numera?

Jag sitter med botten igång hela tiden, även när jag är i skolan eller sover. Dock blir ungefär 5000 acc bannade varje månads slut. Har klarat mig hittills men många vänner har blivit bannade.
Citera
2009-05-27, 12:22
Medlem
Anders.Nilssons avatar
Eh fan, har kört de förr kan nog börja igen Roligare än Runescape så!

//A.N
Citera
2009-05-27, 12:23
Medlem
LadyTieras avatar
Känns väll lite sådär att behöva botta istället för att spela vanligt...något ni kräver? snabb lvling?
Citera
2009-05-27, 12:31
Medlem
Anders.Nilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Känns väll lite sådär att behöva botta istället för att spela vanligt...något ni kräver? snabb lvling?

Känns onödigt att tvinga på dig att botta.. Det enklaste sättet att botta är om du kör premium. Annars kommer det bli jobbigt. Men hoppas det hjälps till lite med armor och så, så man kan ta lite tyngre saker .

//A.N
Citera
2009-05-27, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera

Kräver ingenting alla får vara med så länge ni är lojala och ställer upp för "familjen". Du behöver inte botta spela bara med oss för kul skull ;P
Citera
2009-05-27, 12:52
Medlem
ja kanske kan hänga på om ja finner orken

spelet suger verkligen innan lvl 8
Citera
2009-05-27, 12:53
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armyofpeasants
Kräver ingenting alla får vara med så länge ni är lojala och ställer upp för "familjen". Du behöver inte botta spela bara med oss för kul skull ;P
Bra, slutade wow för något år sedan, spelade tibia för ja...väldigt länge sedan,, ska bli kul att börja igen. ses till helgen
Citera
2009-05-27, 12:55
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fost
ja kanske kan hänga på om ja finner orken

spelet suger verkligen innan lvl 8
Det suger upp till lvl 20.

Är så taggad på att vara med, men vågar tyvärr inte. Det är tråkigt om man inte bottar, och jag vågar inte botta ifall att en GM skulle komma.
Citera
2009-05-27, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash

Är så taggad på att vara med, men vågar tyvärr inte. Det är tråkigt om man inte bottar, och jag vågar inte botta ifall att en GM skulle komma.
spelade för typ 6 år sedan o slutade på lvl 19 vet inte hur de e i 20
men hade kul när ja kuta runt me polare i "Carlin" eller va de hette o dödade noobs

fast va ju noob själv så fick pisk nåra gånger tappade min wand o slutade
Citera
2009-05-27, 13:57
Medlem
Anders.Nilssons avatar
Körde förr jag med tyvärr enbart lvl 30 eller så Goda minnen, roligt spel f.ö! Enda som suger är Rook... Drygt. Måste dock hitta en bra bot

//A.N
Citera
2009-05-27, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash

Jag bottar hela tiden, du ska inte vara rädd för att botta. Botta bara på om du blir bannad så är du bannad i en månad.

Min högsta char är 125 dock så är den inte på Xerena då, har även under mina 7 år i spelet levlat upp ett X antal 40 - 60 gubbar :P Om du bottar på fint hela tiden så kan du få level 40 - 50 på nån vecka bara.
Citera
2009-05-27, 14:26
Medlem
Niths avatar
a, jag ska i alla fall köra druid eller sorc!

vilken har ni mest nytta av? och varför?
eller spelar det i det stora hela ingen roll?
för/nackdelar? typ..

rätt taggad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in