2012-01-06, 17:22
Medlem
SillyGooses avatar
Kolla på tibia.com forum är typ protest me över tusentals som vill ha en 7.4-7.6 server, gör en äkta 7.6 server me alla quest vanlig exp allting. sen gör reklam på tibia.com, ja kan hjälpa er, och jag kommer helt säkert börja!

Men då ska det vara riktiga servern inget skit me typ 5x exp och shit!!!!
Citera
2012-01-09, 00:33
Medlem
tibia ot server 8.6

Tjena, jag hade tänkt starta en tibia ot, för första gången. är helt ny med detta. så undrar om man kan få hjälp av ng, med att hitta map och så hur man gör. hade varit snällt. Har hört man kan tjäna en del om man skaffar donate om man får många spelare?

Tackar för svar och har ni tips och så kan ni adda /ljungberg_kff@hotmail.com/
Citera
2012-01-09, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wimozz
Tjena, jag hade tänkt starta en tibia ot, för första gången. är helt ny med detta. så undrar om man kan få hjälp av ng, med att hitta map och så hur man gör. hade varit snällt. Har hört man kan tjäna en del om man skaffar donate om man får många spelare?

Tackar för svar och har ni tips och så kan ni adda /ljungberg_kff@hotmail.com/

Det räcker med att du googlar på "Tibia 8.6 server download", så kommer du få fram många resultat. Vad är det exakt du behöver hjälp med? Maps kan man hitta genom att söka bara på "Open tibia real map" eller något så kan du få fram riktigt tibia mapen.

Jag hostade en server under 2 år och jag kan säga det att det är inte enkelt att "tjäna" pengar på det genom donate. Det gäller liksom att lägga ner tid då för att få mycket spelare etc.
Citera
2012-01-09, 00:47
Medlem
www.otfans.net

Ett mycket bra forum för just OT servrar!
Citera
2012-01-09, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forscience
www.otfans.net

Ett mycket bra forum för just OT servrar!

Fan, jag som försökte komma på vad hemsidan hette. När jag började med OT serverar så lärde jag mig istortsätt allt där. Riktigt bra sida som du säger!
Citera
2012-01-09, 00:49
Medlem
okej ska kolla om jag hittar mapp där

ja de är typ hor man fixar hemsida och hur man "lägger upp den så folk kan komma in o hur man gör acc och sånt :P
Citera
2012-01-09, 08:54
Medlem
Om du behöver hoster så PM mig !
Fast pallar dock nt hosta en Evomap/Custom. Bara om de e rl map!
Citera
2012-02-17, 15:34
Medlem
denrofiloves avatar
Tibia Lunara

Tjenare har börjat lira tibia och ingen bot finns tillgänglig o lita på så finns de nån vänlig person som har en 100+ som står o dammar o vill ge bort eller sälja billigt till en ynkling som mig?
Citera
2012-02-17, 16:56
Medlem
FreakPlay.Kimpos avatar
Tjenare! Jag spelar fortfarande på mitt account, men Kontakta mig på lunara så kan du få lite saker! Heter Fuel Marin
Citera
2012-02-17, 16:59
Medlem
denrofiloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreakPlay.Kimpo
Tjenare! Jag spelar fortfarande på mitt account, men Kontakta mig på lunara så kan du få lite saker! Heter Fuel Marin

Vore jävligt sweet,dock har jag ju ingen tibia char o pallar inte manuellhunta upp till lvl 100
Citera
2012-02-28, 14:28
Medlem
Tibiabot

Hej, är det någon som har Elfbot eller tibia ng bot för version 8.6 cracked de vill säga att man kan använda den helatiden gratis.

Tack på förhand !
Citera
2012-02-28, 14:37
Medlem
http://crazy-ots.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=12

där har du
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem