ok ok... ty
hatar dom där pissluffar plsen ;D //SPELAR JUST NU PÅ HIBERNA MEN FUNDERAR PÅ ATT BÖRJA PÅ NY SERV// messa ngn interesant så kan jag kolla okm jag börjar på en ny serv...
Enligt Mig Så Är Det 99.99% säker har bottat med flera chars och under ganska lång tid.. inte ngt har hänt men ser dom att man bottar så kan man ju säga att dom rövknullar en xD
Om inte jag minns helt fel så vart det 15.000 personer som blev bannad på lunara på en dag, för botting.
De är tydligen inte Game Masters som bannar bottande spelare längre.
Om inte jag minns helt fel så vart det 15.000 personer som blev bannad på lunara på en dag, för botting.
De är tydligen inte Game Masters som bannar bottande spelare längre.
Det var inte på en gång kan jag börja med att säga. Cipsoft tog i början runt 4-6k players från dom olika världarna per månad. Nuvarande siffror saknas ifrån min sida.
Det var inte på en gång kan jag börja med att säga. Cipsoft tog i början runt 4-6k players från dom olika världarna per månad. Nuvarande siffror saknas ifrån min sida.
Var inte ironisk, utan alla dessa spelare togs under EN helg.
Lirar på Xerena och Valoria och söker nån att lira med, nån som är intresserad? Jag har inga problem med att börja om från 0 på en server eller om ni har chars på Xerena eller Valoria så funkar det med! Dra ett pm till mig så får du veta mitt namn eller skriv här i tråden om du är intresserad!
Hej, jag och ett antal vänner (15-20) som alla spelade Tibia under spelets glansdagar kommer att starta upp en OT som bygger på spelets inställningar från version 7.6
Bot kommer inte att kunna användas på servern och inställningarna kommer att vara precis som original Tibia 7.6. Jag vet att riktigt många tycker att just 7.6 var den bästa versionen av alla och att spelet var så mycket roligare på den tiden.
Jag postar den här tråden för att se ifall det finns några här som är intresserade av att börja spela på en sådan server , om ni är det så kan ni antingen skriva här eller dra iväg ett PM till mig .