Citat:
Ursprungligen postat av oscar9
Vi sa ju precis vad som kan hända! Men du, gå till polisen och säg att du laddade ner det. Dom brukar släppa det om du är ärlig.
Jag gjorde de e en gång och klarade mig.. Jag kunde liksom inte sova =/ Tankade smurfhits 5 på piratebay. Dom sa att de va lugnt och ja skulle inte göra det igen.. Du måste nog dock böta rätt rejält annars, då det gäller Mac's mjukvara. Dom är kinkiga. Lika bra att erkänna allt du tankat dock, eftersom dom redan vet det genom ditt ipnummer och ipreds agenter
men nej det är typ 1% att jag åker fast, det är inte så att jag har lagt upp torrenten på facebook, det är ofta dom som åker fast som lägger upp torrenten på facebook. jag kommer inte ihåg vad jag skrev ens jag tror jag skrev här är den nya os för mac. jag använder inte ens mac det suger. jag ladda aldrig när skiten eller så varför ska jag åka fast om jag inte har laddat ner.
okej vi säger jag skrev aa här är den nya os för mac jag ska ladda ner den, vadå om jag säger jag ska hoppa ner från en bro ska alla tro mig då??
jag e inte så dum och går till polisen och säger jag har laddat ner nått mig kan ni inte lura. tror ni verkligen jag e så dum?
oscar9, vad heter tjejen på bilden hon e skit snygg?
EDIT: så här stog det. Varning: Det här meddelandet innehåller blockerat innehåll, hahahah