2009-09-22, 15:13
Medlem
oscar9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HTC
haha vet men jag tror inte jag behöver betala 20 000 50 000 tusen om jag åker fast, för det första jag avbröt när den var på 50% för det andra jag seddar inte högts 3kb/s

Det beror på om du erkänner eller inte. Dom som erkänner fildelning får bara böter på 10 000. Annars får du betala stora rättegångs kostnader + mkt högra bötesbelopp om du åker fast.

så gå till polisen direkt och erkänn, bättre att dom får reda från dig personligen än att Facebook kontaktar dom eller hur?
Citera
2009-09-22, 15:20
Medlem
Dprests avatar
Citat:

Upp till 9 års fängelse om du blir fälld också.
Citera
2009-09-22, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dionyos
Tyvärr så kommer du att få det. Facebook är stenhårda med det, och har ett samarbete med bolagen. Läste du inte användaravtalet? Du får nog räkna med att de kommer att ta kontakt med dig och sedan får du att få veta hur stort bötesbelopp du kommer få.

Kan bli upp till 50 000kr samt minst 20 000kr + avstängd från Facebook inom två veckor.
samt kommer du inte få ha tillgång till internet igen. nu blir det soffliggande sitellet
Citera
2009-09-22, 16:47
Medlem
skit samma vad kan hända? dom tar ändå uppladare inta jag som har laddat ner en halv os
Citera
2009-09-22, 17:40
Medlem
oscar9s avatar
Citat:
skit samma vad kan hända? dom tar ändå uppladare inta jag som har laddat ner en halv os

Vi sa ju precis vad som kan hända! Men du, gå till polisen och säg att du laddade ner det. Dom brukar släppa det om du är ärlig.

Jag gjorde de e en gång och klarade mig.. Jag kunde liksom inte sova =/ Tankade smurfhits 5 på piratebay. Dom sa att de va lugnt och ja skulle inte göra det igen.. Du måste nog dock böta rätt rejält annars, då det gäller Mac's mjukvara. Dom är kinkiga. Lika bra att erkänna allt du tankat dock, eftersom dom redan vet det genom ditt ipnummer och ipreds agenter
Citera
2009-09-22, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oscar9
Vi sa ju precis vad som kan hända! Men du, gå till polisen och säg att du laddade ner det. Dom brukar släppa det om du är ärlig.

Jag gjorde de e en gång och klarade mig.. Jag kunde liksom inte sova =/ Tankade smurfhits 5 på piratebay. Dom sa att de va lugnt och ja skulle inte göra det igen.. Du måste nog dock böta rätt rejält annars, då det gäller Mac's mjukvara. Dom är kinkiga. Lika bra att erkänna allt du tankat dock, eftersom dom redan vet det genom ditt ipnummer och ipreds agenter

men nej det är typ 1% att jag åker fast, det är inte så att jag har lagt upp torrenten på facebook, det är ofta dom som åker fast som lägger upp torrenten på facebook. jag kommer inte ihåg vad jag skrev ens jag tror jag skrev här är den nya os för mac. jag använder inte ens mac det suger. jag ladda aldrig när skiten eller så varför ska jag åka fast om jag inte har laddat ner.

okej vi säger jag skrev aa här är den nya os för mac jag ska ladda ner den, vadå om jag säger jag ska hoppa ner från en bro ska alla tro mig då??

jag e inte så dum och går till polisen och säger jag har laddat ner nått mig kan ni inte lura. tror ni verkligen jag e så dum?

oscar9, vad heter tjejen på bilden hon e skit snygg?

EDIT: så här stog det. Varning: Det här meddelandet innehåller blockerat innehåll, hahahah
Senast redigerad av HTC 2009-09-22 kl. 19:28.
Citera
2009-09-22, 19:45
Medlem
teowinds avatar
Citat:
men nej det är typ 1% att jag åker fast, det är inte så att jag har lagt upp torrenten på facebook, det är ofta dom som åker fast som lägger upp torrenten på facebook. jag kommer inte ihåg vad jag skrev ens jag tror jag skrev här är den nya os för mac. jag använder inte ens mac det suger. jag ladda aldrig när skiten eller så varför ska jag åka fast om jag inte har laddat ner.

okej vi säger jag skrev aa här är den nya os för mac jag ska ladda ner den, vadå om jag säger jag ska hoppa ner från en bro ska alla tro mig då??

jag e inte så dum och går till polisen och säger jag har laddat ner nått mig kan ni inte lura. tror ni verkligen jag e så dum?

EDIT: så här stog det. Varning: Det här meddelandet innehåller blockerat innehåll, hahahah

Det låter inte som att du är myndig så det är nog dina föräldrar som får pröjsa. Så det är nog bäst att du förvarnar dom.
Citera
2009-09-22, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teowind
Det låter inte som att du är myndig så det är nog dina föräldrar som får pröjsa. Så det är nog bäst att du förvarnar dom.

haha varför låter det inte som jag e myndig?
Citera
2009-09-22, 20:46
Medlem
teowinds avatar
Citat:
haha varför låter det inte som jag e myndig?

Bara en känsla

(Och du behöver inte oroa dig. Alla driver bara med dig.)
Citera
2009-09-22, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teowind
Bara en känsla

(Och du behöver inte oroa dig. Alla driver bara med dig.)

jag vet att dom driver men ändå man blir lite rädd. men tänk om jag var så dum och skulle ringa polisen och säga jag har laddat ner haha cp.
Citera
2009-09-22, 23:01
Medlem
Citat:
jag vet att dom driver men ändå man blir lite rädd. men tänk om jag var så dum och skulle ringa polisen och säga jag har laddat ner haha cp.
SHIT GÖM DIG FÖRHELVETE MUPP KOMMER KL 24.00 INATT LOVAR DET STOG I TIDNINGEN!! de komemr sätta dig på hem med negrer som kommer köra spanskt med dina fjortisbröst!!! JÖMM DIGGG!!!
Senast redigerad av AzZ0r 2009-09-22 kl. 23:15.
Citera
2009-09-23, 15:03
Medlem
oscar9s avatar
Citat:

Adriana Lima
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in