2013-03-29, 18:31
Medlem
Steezemyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8332
Finns det någon inställning för att göra så att ingen ser ens profilbild ens i miniatyrformatet som blir när man kommenterar?

Tror tyvärr inte det :/
Citera
2013-03-29, 18:32
Medlem
Steezemyss avatar
Är det någon som vet hur man kan sluta se en viss persons aktivitet på Facebook , utan att radera denne som vän. Har en himla massa kompisar som delar , gillar och skriver en massa irriterande skit som jag skulle kunna klara mig bra utan , är den någon som vet hur man gör ?
Citera
2013-03-29, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steezemys
Är det någon som vet hur man kan sluta se en viss persons aktivitet på Facebook , utan att radera denne som vän. Har en himla massa kompisar som delar , gillar och skriver en massa irriterande skit som jag skulle kunna klara mig bra utan , är den någon som vet hur man gör ?
Om du går till personens tidslinje och trycker på "vänner" (eller vad det står) så ska det komma alternativ där du kan välja vad du vill se från personen på din feed.
Citera
2013-03-30, 01:05
Bannlyst
Går det inte att söka på arbeten längre? Dvs att man skriver en arbetsplats och då kommer alla personer upp som uppgett att de arbetar där? Vet att det gick för inte så länge sen i alla fall..
Citera
2013-03-30, 13:18
Medlem
Steezemyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flowlops
Om du går till personens tidslinje och trycker på "vänner" (eller vad det står) så ska det komma alternativ där du kan välja vad du vill se från personen på din feed.

Tack !
Citera
2013-03-30, 19:46
Medlem
Hur kan man slå av att ingen ska kunna kommentera inlägg eller foton på en företagssida?
Vi vill använda den till envägskommunikation att publicera info och att ingen ska kunna göra några kommentarer till det vi publiserar.
Vi har alltså en företagssida som man kan gilla, det är inte som en privat sida där man har vänner och så, utan olika personer som gillat sidan och följer den.

Hur gör man det i inställningarna, har letat och sökt i hjälpen men inte kunnat hitta det.
Citera
2013-03-30, 21:18
Medlem
MIBRs avatar
Går det ta bort så att det inte syns när man kollat ett meddelande på facevook.
Citera
2013-03-31, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MIBR
Går det ta bort så att det inte syns när man kollat ett meddelande på facevook.
Tyvärr inte.
Citera
2013-03-31, 16:58
Medlem
Tja, har kommit ut nån scam som heter "see whos looking at your profile" eller nått liknande. Jag vet att jag inte har klickat men kan finnas risk att min mor har lyckats pilla. Men iallafall nu sprids den bilden på min facebook och den taggar en massa folk. Hur fan får man bort skiten... har försökt googla men hittar ingenting :S

Någon som har en anning ?
Citera
2013-03-31, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anglhz
Tja, har kommit ut nån scam som heter "see whos looking at your profile" eller nått liknande. Jag vet att jag inte har klickat men kan finnas risk att min mor har lyckats pilla. Men iallafall nu sprids den bilden på min facebook och den taggar en massa folk. Hur fan får man bort skiten... har försökt googla men hittar ingenting :S

Någon som har en anning ?
Tror nog att det kommer gå bort efter ett tag, då mina vänner med har "råkat" klicka på bilden. Det du kan göra är att gå till dina applikationer på facebook och se om den där scam grejen är där och ta bort den.
Citera
2013-03-31, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowlops
Tror nog att det kommer gå bort efter ett tag, då mina vänner med har "råkat" klicka på bilden. Det du kan göra är att gå till dina applikationer på facebook och se om den där scam grejen är där och ta bort den.

Det är just det... Jag har den inte där och jag har inte klickat på den. Efter nu min farsa klicka på den fast ja sa att han inte skulle så kom man till en sida där man va tvungen o signa up eller nått men jag har inte fått något sånt när jag "klickade" på det... fett wierd..
Citera
2013-03-31, 20:12
Medlem
Tjenare!

Jag har fått lite problem med facebook på datorn och hoppas att någon har lösningen på problemet. Jag kan få fram sidan helt normalt men för varje dag som går så slutar någon applikation/funktion på just facebooksidan att fungera. Jag kan inte se inkorgen, trycka på gilla knappen, se chatten eller se fler händelser (det som jag har märkt). Det funkar som vanligt på mobilen och andra datorer men inte på min.

Har chrome och har virussökt flera gånger utan resultat. Någon som har en susning vad som är fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in