2012-01-28, 02:05
Medlem
EnAlbatross avatar
Råkade ta bort en grej från "tidslinjen" i nya layouten som jag inte vill ta bort. Kan jag få tillbaka det på något sätt?
Citera
2012-01-28, 02:37
Medlem
beshliks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Ja, Facebook sparar backup på allt, så "raderad" information går att ta fram med ett enkelt musklick.

Kan även jag få fram min raderade information ? med ett musklick
Citera
2012-01-28, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnAlbatros
Råkade ta bort en grej från "tidslinjen" i nya layouten som jag inte vill ta bort. Kan jag få tillbaka det på något sätt?
Gå till din profil, gå sedan till "Aktivitetslogg", leta efter den sak du tog bort, välj "tillåts på tidslinjen".
Senast redigerad av Mawizda 2012-01-28 kl. 09:11.
Citera
2012-01-28, 11:29
Medlem
hej!

Nu med den nya timeline kan man inte längre se på sina vänners profiler om de skrivit till någon/ gillat någons status. Finns det någon funktion så man kan börja se det igen?
Den gamla versionen lät ju en se recent activity på vänners profiler, där man kunde se vad de skrivit till andra, även vänner man inte hade gemensamt. Är det inte meningen att man ska se ännu mer nu?
Det här med att snoka som man kunde göra förr blir ju i princip omöjligt!?
Undrar även om det är någon som vet varför man ibland inte kan scrolla ner i tickern till mer än ca 5-6 nyhetsuppdateringar. Hur gör man för att kunna scrolla bak flera dagar? och kommer ALLA vänners aktivitet upp där?
Citera
2012-01-28, 13:09
Medlem
P1ngvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BertLjungsPung
hej!

Nu med den nya timeline kan man inte längre se på sina vänners profiler om de skrivit till någon/ gillat någons status. Finns det någon funktion så man kan börja se det igen?
Den gamla versionen lät ju en se recent activity på vänners profiler, där man kunde se vad de skrivit till andra, även vänner man inte hade gemensamt. Är det inte meningen att man ska se ännu mer nu?
Det här med att snoka som man kunde göra förr blir ju i princip omöjligt!?
Undrar även om det är någon som vet varför man ibland inte kan scrolla ner i tickern till mer än ca 5-6 nyhetsuppdateringar. Hur gör man för att kunna scrolla bak flera dagar? och kommer ALLA vänners aktivitet upp där?

Gå till en tidslinje och tryck på "aktivitetslogg" så ser du att det löser sig med snokandet!

Edit: såg att det bara var på min egna tidslinje det gick, nu undrar jag också över detta?
Senast redigerad av P1ngvin 2012-01-28 kl. 13:12.
Citera
2012-01-28, 15:01
Medlem
EnAlbatross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mawizda
Gå till din profil, gå sedan till "Aktivitetslogg", leta efter den sak du tog bort, välj "tillåts på tidslinjen".
Tack så mycket
Citera
2012-01-28, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Använder du tidslinjen?

Nej. Men jag löste det, satt en knapp längst ner på profilen som jag hade missat. Tack! Dock har jag tidslinjen nu, men kommentarerna verkar inte synas hos någon. Ska det vara så?
Citera
2012-01-28, 16:29
Medlem
kirrem4ns avatar
Jag har rensat cache och historik och måste bekräfta att det är jag som loggar in genom att få ett sms. JÄVLIGT segt när den funktionen ligger nere helt! Vart nere sen igår på kvällen
Citera
2012-01-28, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geschmacklos
Nej. Men jag löste det, satt en knapp längst ner på profilen som jag hade missat. Tack! Dock har jag tidslinjen nu, men kommentarerna verkar inte synas hos någon. Ska det vara så?
Tydligen, förbannat dåligt imo.
Citera
2012-01-28, 21:25
Medlem
beshliks avatar
"Tyvärr har något gått fel.

Vi jobbar på att lösa problemet så fort vi kan."

JÄVLA SKIT FACEBOOK, Bler tosig. Det har varit så här i en vecka, jag kan inte flytta bilderna från albumet eller byta frambild. Helvete. Någon som vet ?

Sen är det så här att jag tog bort alla inlägg från min "wall" dvs logg på facebook men 3 jävla horoskop grejer är kvar som BARA min vänner kan se men inte jag dvs jag kan inte ta bort dessa? hur gör jag ?
Citera
2012-01-28, 23:14
Medlem
Hur vet man säkert/garanterat att någon har blockat mig på Facebook? Misstänker att en snubbe har blockat mig. Vi är inte längre vänner där, och när jag söker på hans namn så kommer det upp i sökrutan. Försöker man då komma in på hans profil, så går det inte.

Men jag kan använda sökfunktionen och komma in på andras profiler.
Citera
2012-01-29, 02:52
Medlem
Yoobas avatar
Har funktionen tagits bort där man kan skriva in en väns namn för att se hur ens egna profil ser ut för den vännen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in