2010-02-09, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raggarsvin
Får samma sak, Facebook som buggar tror jag.

Det har ju varit såhär nu i ett antal dagar, hur jävla svårt ska det vara? Är det någon här som vet hur man kontaktar facebook? Att de inte löst det än verkar ju tyda på att ingen bryr sig om att skiten inte fungerar och det är fel, en hemsida så pass stor som facebook ska fanimej lyssna på sina användare.
Citera
2010-02-09, 14:03
Medlem
Zairas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaira
någon som har någon aning om hur de väljer ut vilka som får börja att testa den nya designen och så ?
Är det helt slumpmässigt eller går de efter något mönster?

Citat:
Ursprungligen postat av Ode-N
Vad är det för ny design alla snackar om? Nått man uppdaterar själv? Jag ser ingen skillnad på min, men ser hela tiden folk som skriver att "äntligen har jag den nya designen" :s

alltså, alla har inte fått testa den än. jag är en av de som fått den nya, men fortfarande många som har kvar den gamla
Citera
2010-02-09, 14:07
Medlem
Ode-Ns avatar
Citat:
alltså, alla har inte fått testa den än. jag är en av de som fått den nya, men fortfarande många som har kvar den gamla
Okej, hur kommer det sej att dom låter vissa få den då? Sist dom bytte så var den väl bara där en dag, fast för alla då? Eller?

Aja, whatever den kommer väl så småningom...
Citera
2010-02-09, 14:11
Medlem
Zairas avatar
Citat:
Okej, hur kommer det sej att dom låter vissa få den då? Sist dom bytte så var den väl bara där en dag, fast för alla då? Eller?

Aja, whatever den kommer väl så småningom...

Det jag också undrade över, hur de väljer ut vilka som får den nya och vilka som får vänta med den. Så vitt jag vet så är jag inte speciell på något sätt alls, så det borde vara helt slumpmässigt.

Edit: Lite info och titt på det "nya" jag pratar om; http://blog.facebook.com/blog.php?post=287459122130
Senast redigerad av Zaira 2010-02-09 kl. 14:14.
Citera
2010-02-09, 14:54
Medlem
Citat:
Det jag också undrade över, hur de väljer ut vilka som får den nya och vilka som får vänta med den. Så vitt jag vet så är jag inte speciell på något sätt alls, så det borde vara helt slumpmässigt.

Edit: Lite info och titt på det "nya" jag pratar om; http://blog.facebook.com/blog.php?post=287459122130

Det beror på vilken server ditt konto ligger på.

Facebook har inte direkt bara en stor server med allas uppgifter på, utan det är utspritt över hela världen skulle jag tippa på.
Citera
2010-02-09, 14:58
Medlem
Ode-Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Det beror på vilken server ditt konto ligger på.

Facebook har inte direkt bara en stor server med allas uppgifter på, utan det är utspritt över hela världen skulle jag tippa på.
Ligger jag och min granne på olika servrar då, eftersom han har det nya jag det gamla?
Citera
2010-02-09, 15:02
Medlem
Citat:
Ligger jag och min granne på olika servrar då, eftersom han har det nya jag det gamla?

Japp, jag tror det har att göra med när man skapade sitt konto, eller också har det inte ens med det att göra.
Citera
2010-02-09, 15:02
Medlem
derbicoolings avatar
Citat:

Lär ni göra spelar nog ingen roll om man är grannar kan nog mer bero på när man registrerat sig och så.
Citera
2010-02-09, 15:04
Medlem
Ode-Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Japp, jag tror det har att göra med när man skapade sitt konto, eller också har det inte ens med det att göra.

Citat:
Ursprungligen postat av derbicooling
Lär ni göra spelar nog ingen roll om man är grannar kan nog mer bero på när man registrerat sig och så.
Så pass, jag trodde de va nått med att vi typ...tillhörde samma nät eller nån sånt skit . Men så fel hade jag
Citera
2010-02-09, 17:34
Medlem
pirates avatar
Hur gör jag för att dölja alla mina saker, så som kontakter, fan-sidor, vilka grupper jag har för de som inte är mina vänner?
Jag har i alla mina inställningar satt "bara för vänner" men ändå när jag förhandsgranskar min profil så ser jag att man kan se mina vänner, grupper och andra saker.
Citera
2010-02-09, 18:39
Medlem
Forums_hornys avatar
Hur fan gör jag för att enbart visa statusuppdateringar? det gick förut men med den nya designen går det ju inte.
Citera
2010-02-09, 18:58
Medlem
tuzzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forums_horny
Hur fan gör jag för att enbart visa statusuppdateringar? det gick förut men med den nya designen går det ju inte.
Har du provat inlägg # 1056?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in