2011-04-29, 10:24
Medlem
Gurrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av autostoperka
http://www.facebook.com/editaccount.php?notifications

Gå under "Loggkommentarer"
Boka för: "Kommenterar en logghändelse efter dig"

under email-symbolen? är det inte bara om jag vill ha e-mail?
Citera
2011-04-29, 14:26
Medlem
Jag har startat en "Page" för mitt företag från min privata facebook. MEN, det går endast att bjuda in mina vänner, inte folk jag inte har en vänrelation med. Jag kan inte söka fram andra personer och bjuda in dem. Går det att lösa? Eller är det för att det just bara är en page och inte en grupp?

Måste jag starta upp en grupp för att kunna bjuda in andra än mina vänner?
Citera
2011-04-29, 21:55
Medlem
Hej igen!

Jag undrar om man kan rapportera/begära att kommentarer tas bort? Om man rapporterar/begär vet de personerna vars kommentarer är borttagna vem som rapporterat?
Citera
2011-04-30, 00:55
Medlem
När man avaktiverar sitt facebook...

Vad är det exakt som händer då? Det står att vänner fortfarande kan bjuda in mig till events och så vidare när jag är avaktiverad vilket jag tycker verkar konstigt. Ser det ut som att jag fortfarande finns kvar då, bara med skillnaden att jag inte svarar på folks meddelanden och inbjudningar?

Någon som har en vän som avaktiverat sitt konto och vet vad som händer?
Citera
2011-04-30, 01:00
Medlem
Zelogaths avatar
Själv avaktiverade jag en facebook för flera år sedan, men sedan råkade jag logga in på den och då var det som att man hade suttit där igår typ, för man hade vänförfrågningar och massa annat, ganska skumt detdär...

Sett vissa på facebook som kör "*Namn* Ej Aktiv", kanske för att slippa bli inbjudna till skit och snackas med?
Annars så tror jag att de finns kvar som vanligt, sökte på mig själv och hittade min gamla facebook och gick in på den.
Dock hade jag raderat all information så det var ganska tomt
Citera
2011-04-30, 01:03
Medlem
Okej, för en av anledningarna till att jag tänkte avaktivera var att jag inte vill verka taskig när jag inte svarar på vänerbjudanden, meddelanden osv. Men då verkar ju hela poängen med att avaktivera försvinna.
Citera
2011-04-30, 01:03
Medlem
ibutus avatar
Jag känner några som avaktiverat sina facebook-konton. Och det går inte att hitta dom när dom gjort det.

Men vill man radera sitt konto permanent > https://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account
Citera
2011-04-30, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibutu
Jag känner några som avaktiverat sina facebook-konton. Och det går inte att hitta dom när dom gjort det.

Men vill man radera sitt konto permanent > https://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account

Okej, det verkar ju bra... men hur kan man då få vän- och event erbjudanden? Det går ju inte ihop.

Edit: En till fråga, dina vänner som avaktiverat, dom har alltså försvunnit från din vän-lista? Tackar för svar.
Senast redigerad av Greendalesc 2011-04-30 kl. 01:12.
Citera
2011-04-30, 01:25
Medlem
Zelogaths avatar
Kan man deleta sitt konto permanent numera som ibutu säger så kommer du inte få några meddelanden alls från varken vänner eller facebook skulle jag tro.

Har hört att det finns sätt att göra sin facebook osynlig också, då går det inte att söka på namnet på facebook, det kanske är något?
Tror dock att vänner fortfarande kan se dig, men jag vet inte
Citera
2011-04-30, 01:35
Medlem
Mr.Maazes avatar
Jag har en kompis som tog bort sitt account, men han kunde senare "återuppta kontakten" med det efter ett par månader. Hans namn fanns kvar i mina vänner-listan, men det var inte klickbart. Ytterst märkvärdigt! Men när han tog tillbaka accountet hade han kvar alla sina vänner så man tar inte bort det permanent tydligen. Jävligt märkligt!
Citera
2011-04-30, 02:22
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Maaze
Jag har en kompis som tog bort sitt account, men han kunde senare "återuppta kontakten" med det efter ett par månader. Hans namn fanns kvar i mina vänner-listan, men det var inte klickbart. Ytterst märkvärdigt! Men när han tog tillbaka accountet hade han kvar alla sina vänner så man tar inte bort det permanent tydligen. Jävligt märkligt!
Din kompis avslutade troligtvis kontot, det gör inte så mycket mer än låter dig få mail stup i kvarten av dina vänner- kontot "sover" tills du väcker det igen.
Som ryska agenter efter kalla kriget
Citera
2011-04-30, 08:55
Bannlyst
Det går inte att deleta eller avregga den helt men det du kan göra ändra några inställningar så du inte kan vara sökbar och byt namn och mejladressen på facet såblir det lättare och närmast till en avregistrerad konto.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in