2011-02-20, 22:51
Medlem
Magnolia55s avatar
Fick en riktig wtf idag när en person jag inte har som vän på facebook skrev till mig på chatten. När jag skulle fråga vem det var loggades personen ut precis innan jag hann svara. Jag har två gemensamma vänner med denna person.
Efter att ha sökt lite på facebook support kom jag fram till att endast bekräftade vänner kan skriva till en på chatten, hur är det möjligt? Riktigt spooky!
Citera
2011-02-21, 01:12
Medlem
Hur blockerar jag att andra än jag själv kan se hur många vänner jag har? Har sett några vänner kunnat göra att andra inte kan se hur många vänner dom har så jag vet att det ska gå!
Citera
2011-02-21, 11:27
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gate47
Hur blockerar jag att andra än jag själv kan se hur många vänner jag har? Har sett några vänner kunnat göra att andra inte kan se hur många vänner dom har så jag vet att det ska gå!
Kolla i dekretessinställningar, finns "visa min vänlista".
Citera
2011-02-21, 13:54
Medlem
Faux Pass avatar
För att ta bort den nya irriterande bildvisningen på FB. Gäller Eldräven.

Ladda hem add on
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/greasemonkey/
och sedan scriptet
http://userscripts.org/scripts/show/97052
Citera
2011-02-21, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faux Pas
För att ta bort den nya irriterande bildvisningen på FB. Gäller Eldräven.

Ladda hem add on
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/greasemonkey/
och sedan scriptet
http://userscripts.org/scripts/show/97052
Tack för de. Vad fan tänkte de på egentligen?
Citera
2011-02-21, 17:34
Avslutad
Går det att söka på vilka som kommer delta i ett evenemang/event ifall man själv kommer att delta? Går ju att trycka "Visa alla" så visas alla som kommer delta i bokstavsordning men är det tillräckligt många som kommer delta så visas inte alla utan man kan bara se x antal personer som kommer delta.
Citera
2011-02-21, 18:33
Medlem
alroberts avatar
är det bara jag som får upp när jag försöker logga in?
snyggt av dom att dom kan stava med..

Citat:
Det går inte att komma år kontot just nu.
Ditt konto är inte tillgängligt just u på grund av ett problem med webbplatsen. Vi räknar med att lösa problemet inom kort. Vänligen försök igen om några minuter.

nu när jag skulle logga in på Explorer kommer detta upp
Citat:
Kontot ej tillgängligt
Ditt konto är inte tillgängligt för tillfället på grund av webbplatsunderhåll. Det bör vara tillgängligt igen inom några timmar. Vi beklagar eventuella problem som detta orsakar.

och när jag sätter på facebook appen på iphonen så blir den helt svart, fattar inget haha!

testade även nu att logga in på min andra facebook och det funka! (fråga min inte varför jag har 2)
Senast redigerad av alrobert 2011-02-21 kl. 18:39.
Citera
2011-02-21, 18:57
Medlem
Facebook: Stalkerlista

Tja kom och tänka på en lite kul finess till facebook och undrar om jag har lyckats undkomma att se den eller om den helt enkelt inte finns.
Alltså en stalkerlista... en lista på personer som har kollat på din facebook profil de senaste dagarna.

Finns det ? Yes no maybe ?
Citera
2011-02-21, 19:01
Medlem
anooonyms avatar
Det finns apps för det (som båda måste använda). Annars nej, inte för allmänheten i alla fall..
Citera
2011-02-21, 19:02
Medlem
Antts avatar
I hope not.

....
....
....
....
....

Citera
2011-02-21, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anooonym
Det finns apps för det (som båda måste använda). Annars nej, inte för allmänheten i alla fall..

Har någon minut över för att länka appen till det? Har själv inte stött på någon fungerande applikation för just detta
Citera
2011-02-21, 19:12
Medlem
Ununseptiums avatar
Det finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in