2010-07-25, 13:58
Medlem
a-has avatar
Tog bort min födelsedag förut från både profil och från evenemangslistan. Nu har jag ändrat tillbaka i profilen så att det syns, men den finns fortfarande inte i evenemangslistan. Hur fixar man detta?
Citera
2010-07-25, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skachso
Hur gör man hjärtan o sådana saker i sin status?

Om du menar dem där små svara hjärtana så är de bara kopiera dem och klistra in ♥
Citera
2010-07-25, 14:09
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodenSwe
Om du menar dem där små svara hjärtana så är de bara kopiera dem och klistra in ♥
Annars är det bara å skriva <3 så förvandlas dom till sådana svarta hjärtan automatiskt.
Citera
2010-07-25, 17:30
Medlem
Klartos avatar
Hur gör man för att se vilka grupper en kompis är med i? Går det ens?
Citera
2010-07-25, 20:14
Medlem
Hej!
jag har ett litet problem med min facebook. Det ska ju vara så att de senaste händelserna och nyheterna som folk skriver ska komma i ordning på startsidan och så kan man trycka på senaste knappen för att få fram det senaste, på min är det borta och det står bara mer händelser och om jag trycker där så blandas inläggen bara och är inte i ordning.

Någon som vet vad problemet är, har någon varit med om samma sak?
Citera
2010-07-25, 22:27
Medlem
fbkuuks avatar
går det att hitta chathistoriken för en person man chattat med men stängd av fönstret och den personen är utloggad?
Citera
2010-07-25, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TUW
Hej!
jag har ett litet problem med min facebook. Det ska ju vara så att de senaste händelserna och nyheterna som folk skriver ska komma i ordning på startsidan och så kan man trycka på senaste knappen för att få fram det senaste, på min är det borta och det står bara mer händelser och om jag trycker där så blandas inläggen bara och är inte i ordning.

Någon som vet vad problemet är, har någon varit med om samma sak?

Det är samma problem som jag har!

Fruktansvärt irriterande. Än mer irriterande är att det tydligen är Facebook som gjort denna ändring på ett antal konton för att utreda om det är något som ska tas i bruk i full skala. Så jävla idiotiskt, man har inte alls samma översikt om vad som händer längre.

Det enda man kan göra är att gå via deras help sida, söka upp sektionen om detta och ge feedback att det suger.
Citera
2010-07-26, 11:40
Medlem
troo-Ls avatar
Enligt mina vänner loggas jag konstant in/ut från chatten. Detta gör dom galna och jag kan i princip inte prata med någon genom fejjanchatten. Jag själv ser inte att jag loggas ut och sedan in upprepade gånger.

Vad är problemet?
Citera
2010-07-26, 15:46
Medlem
Hej! Jag är i Kina och kommer in på facebook med proxy. Men där uppstår ett problem, den scriptade texten kommer inte fram, det står att den "laddar". Se bild: http://www.ladda-upp.com/bilder-a/facebook-519.jpg
Citera
2010-07-26, 15:49
Medlem
tuzzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troo-L
Enligt mina vänner loggas jag konstant in/ut från chatten. Detta gör dom galna och jag kan i princip inte prata med någon genom fejjanchatten. Jag själv ser inte att jag loggas ut och sedan in upprepade gånger.

Vad är problemet?

Är tydligen chatten som har fått frispel, händer även mig ibland och många mer.
Citera
2010-07-26, 17:17
Medlem
troo-Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuzzen
Är tydligen chatten som har fått frispel, händer även mig ibland och många mer.

Ok, tackar Tuzzzz!
Citera
2010-07-26, 17:39
Medlem
klos_s avatar
Hoppla! Nu har jag blivit bannad av någon bisarr anledning

EDIT: 4000 inlägg
Senast redigerad av klos_ 2010-07-26 kl. 17:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in