2010-05-15, 23:19
Bannlyst
jag tror inte polisen i bulgarien kan hitta men jag vet inte
Citera
2010-05-16, 00:26
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasterChef
När man startat en grupp så vill jag att gruppens namn står som avsändare när jag skriver och inte mig själv. Jag vill även ha så att inläggen visas i medlemmarnas loggar. Går det att fixa eller är det bara "fan"sidor som det är så på?
Då är det en fan-sida (numera gilla-sida) du är ute efter
Citera
2010-05-16, 02:12
Medlem
Tja.

Hur kan jag göra så att man måste vara ett fan/"gilla" min fan-sida på facebook för att få se bilderna?

MVH Axel.
Citera
2010-05-16, 04:18
Medlem
Loggade nyss in på facebook. Då ser jag att det finns en röd flagga längst upp och sen står det; "xxxx xxxxx har accepterat din vänförfrågan" - kollar jag på människans profil så har vi ett par gemensamma vänner, men jag har inte en blekaste aning om vem han är. Och jag har inte varit inne på hans sida, jag har inte blivit vän med honom och han har inte blivit vän med mig.

Jag gick i förrgår igenom alla mina vänner och rensade. Om man skickat iväg en vänförfrågan så kan man hitta den i vänner-listan och då står det "inväntar bekräftelse". Och denna kille fanns inte med. Hur kommer detta sig? någon som varit med om detta?
Citera
2010-05-16, 11:55
Medlem
kan man se IP-adress på folk som besökt en på facebook? svar vore jättesnällt
Citera
2010-05-16, 12:42
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Failatlife
kan man se IP-adress på folk som besökt en på facebook? svar vore jättesnällt

Nej, det kan man inte. Kanske med något olagligt script, men Facebook tillhandahåller ingen sån information.
Citera
2010-05-16, 14:28
Medlem
Farbror Fazers avatar
Hur ändrar man huvudmail på face? Reggade med fel mail för att min dåvarande inte funkade, och ändrade sedan i inställningar till min riktiga mail. Men man kan fortfarande hitta mig på facebook om man söker på min gamla mail som inte ens står på kontot längre. Det ser jag gärna att det försvinner då den mailen ska vara anonym.

Ska jag behöva maila till dom och klaga?
Citera
2010-05-16, 16:10
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Hur ändrar man huvudmail på face? Reggade med fel mail för att min dåvarande inte funkade, och ändrade sedan i inställningar till min riktiga mail. Men man kan fortfarande hitta mig på facebook om man söker på min gamla mail som inte ens står på kontot längre. Det ser jag gärna att det försvinner då den mailen ska vara anonym.

Konto - Kontoinställningar - Tryck på "ändra" vid E-postadress - Nu är jag inte säker men jag antar att du får skriva in enn ny mail där i rutan och sen välja den mailen.
Citera
2010-05-16, 17:08
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raggarsvin
Konto - Kontoinställningar - Tryck på "ändra" vid E-postadress - Nu är jag inte säker men jag antar att du får skriva in enn ny mail där i rutan och sen välja den mailen.

Grejen är ju att det är precis det jag gjort, och det står min nya mail. Men det går ändå söka på min gamla. Jävla facebook
Citera
2010-05-16, 17:13
Medlem
svulles avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av raggarsvin

När du väl registrerat en ny mail och verifierat den, så väljer du den som "inloggningsmail", sedan kan du ta bort den gamla mailadressen ifrån ditt konto.
Citera
2010-05-16, 17:16
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
När du väl registrerat en ny mail och verifierat den, så väljer du den som "inloggningsmail", sedan kan du ta bort den gamla mailadressen ifrån ditt konto.

Jag har den som inloggningsmail så att så långt så funkar det fint, men hur plockar jag bort en mail från kontot? Jag har säkert redan gjorde det och den associeras med kontot fortfarande.
Citera
2010-05-16, 17:21
Medlem
svulles avatar
Citat:
Jag har den som inloggningsmail så att så långt så funkar det fint, men hur plockar jag bort en mail från kontot? Jag har säkert redan gjorde det och den associeras med kontot fortfarande.

Du går in på Konto -> Kontoinställningar -> Epostadress (Ändra). Du borde då få upp de tå mailadresserna du har på kontot. Den mail som inte är ikryssad borde du kunna ta bort. Gjorde nämligen detta själv för någon vecka sedan.

Om du tagit bort mailen redan, så kan det ju vara så att det tar någon dag eller så för databasen att uppdateras eller liknande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in