2010-02-08, 22:18
Medlem
niXys avatar
någon som vet hur man fixar tillbaka till den "gamla" designen? Eller ja, inte "gamla" men det jag hade för ca 3 timmar sen iallafall ;o.. just nu är allt uppe i menyn vid facebook ikonen och jag hittar ingen "old style facebook" knapp eller liknande som jag såg i någon print tidigare.. Och inte kan man välja statusuppdateringar istället för nyheter som ska visas först heller, ser riktigt förjävligt ut nu om jag får säga vad jag tycker. Jag har googlat och sökt i massa forum osv. utan framgång, så om någon vänlig själ kan förklara för mig hur man ska ta sig till för att fixa tillbaka till det gamla facebook utseendet?
Citera
2010-02-08, 22:37
Medlem
b0gfettos avatar
Någon som vet hur man kan se sina olika listors news feed i nya uppdateringen av facebook? Alla listor hamnar i samma lista.
Citera
2010-02-08, 22:56
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niXy
någon som vet hur man fixar tillbaka till den "gamla" designen? Eller ja, inte "gamla" men det jag hade för ca 3 timmar sen iallafall ;o.. just nu är allt uppe i menyn vid facebook ikonen och jag hittar ingen "old style facebook" knapp eller liknande som jag såg i någon print tidigare.. Och inte kan man välja statusuppdateringar istället för nyheter som ska visas först heller, ser riktigt förjävligt ut nu om jag får säga vad jag tycker. Jag har googlat och sökt i massa forum osv. utan framgång, så om någon vänlig själ kan förklara för mig hur man ska ta sig till för att fixa tillbaka till det gamla facebook utseendet?
nej man kan inte ändra tillbaka till den gamla designen. vad var det för screenshot du såg?
Citera
2010-02-09, 00:21
Medlem
Toppnyheter · Senaste

Dessa två funktioner buggar/fungerar inte alls för mig ibland, vissa gånger är Senaste helt tom

"Inga inlägg att visa.
Använd publiceringsverktyget för att lägga till något eget."

Eller också så ligger det något där ifrån ungefär 1 vecka sen, och varje gång jag uppdaterar sidan så slumpas det fram händelser helt slumpvalt, det har blivit "rätt" nån enstaka gång.

Provat InternetExplorer, FireFox, Opera och Chrome, så fan inte webbläsarna det är fel på i alla fall, någon mer som har samma problem? Rörigt som fan.

Känns som om skiten är gjord av en 10 åring som följd med sin pappa till jobbets om praktikant, buggigare får man nog fan leta efter.
Citera
2010-02-09, 01:33
Medlem
niXys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raggarsvin
nej man kan inte ändra tillbaka till den gamla designen. vad var det för screenshot du såg?
http://www.ladda-upp.com/bilder-a/till_gamla_facebook-345.jpg
den
Citera
2010-02-09, 02:06
Medlem
givves avatar
Citat:
den

Jag fick skiten precis, och fyfan vad kasst det är. Fick inte någon sån där knapp heller, någon som vet något sätt att åtgärda problemet på?
Citera
2010-02-09, 06:44
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:
den

Citat:
Ursprungligen postat av givve
Jag fick skiten precis, och fyfan vad kasst det är. Fick inte någon sån där knapp heller, någon som vet något sätt att åtgärda problemet på?
Detdär är en vä en gammal design. https://www.flashback.org/sp12562084
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Toppnyheter · Senaste

Dessa två funktioner buggar/fungerar inte alls för mig ibland, vissa gånger är Senaste helt tom

"Inga inlägg att visa.
Använd publiceringsverktyget för att lägga till något eget."

Eller också så ligger det något där ifrån ungefär 1 vecka sen, och varje gång jag uppdaterar sidan så slumpas det fram händelser helt slumpvalt, det har blivit "rätt" nån enstaka gång.

Provat InternetExplorer, FireFox, Opera och Chrome, så fan inte webbläsarna det är fel på i alla fall, någon mer som har samma problem? Rörigt som fan.

Känns som om skiten är gjord av en 10 åring som följd med sin pappa till jobbets om praktikant, buggigare får man nog fan leta efter.
Får samma sak, Facebook som buggar tror jag.
Senast redigerad av raggarsvin 2010-02-09 kl. 06:48.
Citera
2010-02-09, 09:44
Medlem
Nånting är allvarligt fel med nya facebook. Designmässigt gillar jag den, men nyhetsfiltren går fan inte att hitta och allting är konstigt placerat.

Någon som kan förklara hur man hittar sina nyhetsfilter eller hur man får bort de tomma ytorna på sidorna?
Citera
2010-02-09, 10:40
Medlem
tuzzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raggarsvin
Detdär är en vä en gammal design. https://www.flashback.org/sp12562084

Får samma sak, Facebook som buggar tror jag.
hade exact så igår kväll. men nu har jag den nya sidan och försöker hitta "normala" inställningar som i den gamla...

Edit var raggarsvins sista inlägg i det här inlägget som jag skulle svara på
Senast redigerad av tuzzen 2010-02-09 kl. 10:42.
Citera
2010-02-09, 12:45
Medlem
Zairas avatar
någon som har någon aning om hur de väljer ut vilka som får börja att testa den nya designen och så ?
Är det helt slumpmässigt eller går de efter något mönster?
Citera
2010-02-09, 12:48
Medlem
Ode-Ns avatar
Vad är det för ny design alla snackar om? Nått man uppdaterar själv? Jag ser ingen skillnad på min, men ser hela tiden folk som skriver att "äntligen har jag den nya designen" :s
Citera
2010-02-09, 13:07
Medlem
tuzzens avatar
För att slippa hamna på sidan med alla jävla nyheter så fort jag har besökt ngn sida och ska tillbaks till statusuppdateringar så gjorde jag en genväg & la till i verktygsfältet för IE.. vänner i menyn sen statusuppdateringar och sen klickade jag på stjärnan med pilen på ( till höger om favoriter) och behöver bara klicka på den för att komma direkt till status uppdateringar.. Hoppas jag kunde beskriva det hyfsat för er
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in