2026-08-28, 20:47
Medlem
Jag blir så irriterad på facebook, en av mina favoritgrejer att göra är att kolla på gamla bilder på män som jag är sexuellt intresserad av. Förut, för några år sen, var detta inte något problem alls. Man kunde söka på en person och sen se en massa gamla bilder. Finns en specifik bild där en sexig man jag känner sitter i en park och har läsglasögon på sig, ser riktigt gubbig och härlig ut. Har varit några gånger då jag har varit väldigt sugen på att titta på den bilden, men nu kan jag inte söka efter den längre. För nåt år sen kunde man komma runt detta lite grann genom att skriva om länken på något vis, men sist jag kollade så funkade det inte. Så jävla deppigt.

Är det någon som vet hur man kan hitta gamla bilder som någon är taggad i? Eller är det helt kört?
Citera
2026-08-29, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyzyx
Hej, jag börjar undra om jag är delvis blockerad av en person. Vi har diskuterat politik tidigare. Jag kan se vad han skriver men jag kan inte svara. Söker jag personen listas han inte i resultaten. Jag kan se profilen, men inga inlägg på profilen. Han kommentarer däremot på mina inlägg 😁 Så skumt. Kan man delvis blockera andra så här?
Är det verkligen ingen som vet?
Citera
2026-08-30, 01:37
Medlem
Citat:
Är det verkligen ingen som vet?
Han har väl som det flesta av oss på FB en sida som är låst för alla utan hans vänner. Det har jag i alla fall...
Citera
2026-08-30, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Han har väl som det flesta av oss på FB en sida som är låst för alla utan hans vänner. Det har jag i alla fall...
Andra kan se inlägg i profilen utan att vara vänner. Nu struntar jag i hans profil men när hans interaktioner med mig är ensidiga pga nån jäkla inställning han gjort blir jag irriterad.
Citera
2026-08-31, 02:22
Medlem
Citat:
Andra kan se inlägg i profilen utan att vara vänner. Nu struntar jag i hans profil men när hans interaktioner med mig är ensidiga pga nån jäkla inställning han gjort blir jag irriterad.
Då har han väl helt enkelt blockerat dej...
Citera
2026-09-01, 17:59
Medlem
Citat:
Då har han väl helt enkelt blockerat dej...
Ja, men jösses. Har du läst min fråga? När man blockerar någon ser ingen av parterna varandra. Det är allt eller inget. Men han har gjort något annat och jag undrar vad det är för inställning. Du behöver inte kommentera mer för du är ju inte ens intresserad av att veta vad du svarar på.
Citera
2026-09-02, 00:04
Medlem
Citat:
Ja, men jösses. Har du läst min fråga? När man blockerar någon ser ingen av parterna varandra. Det är allt eller inget. Men han har gjort något annat och jag undrar vad det är för inställning. Du behöver inte kommentera mer för du är ju inte ens intresserad av att veta vad du svarar på.
Ok, men jag ger dej bra svaret på frågan... Gillar du inte sanningen så ska du kanske inte fråga efter den!
Citera
2026-09-02, 00:28
Medlem
Citat:
Ok, men jag ger dej bra svaret på frågan... Gillar du inte sanningen så ska du kanske inte fråga efter den!
Ge dig nu. Om han blockerat mig hade jag inte kunnat se vad han skriver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in