2026-07-10, 19:01
Medlem
swimmingpools avatar
Hur vet man om nån läst ens meddelande i Messenger? ”Levererat” betyder väl bar att det kommit fram? Och om det är en rund bild på personen om den läst? Är det så även om man inte är vänner?
Citera
2026-07-19, 09:41
Medlem
VoktorDodkas avatar
Fler än jag som får upp detta;

Citat:
Ditt konto är inte tillgängligt just nu på grund av ett problem med webbplatsen.

edit; det fungerar nu, har aldrig fått upp det meddelandet förr så jag var tvungen att fråga.

ny edit; och nu var det tillbaka igen,
Senast redigerad av VoktorDodka 2026-07-19 kl. 09:44.
Citera
2026-07-19, 09:45
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Fler än jag som får upp detta;

edit; det fungerar nu, har aldrig fått upp det meddelandet förr så jag var tvungen att fråga.

ny edit; och nu var det tillbaka igen,

Samma för mig. Och nu krånglar det igen. Vafan är detta?
Citera
2026-07-19, 10:09
Medlem
Gsmtekniks avatar
Hela världen är på väg o gå under facebook strular nån timma
Så nu är krigen i israel ukraina och persiska viken totalt oviktiga för nu är det allvarliga grejer på G facebook funkar inte
Citera
2026-07-19, 10:19
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gsmteknik
Hela världen är på väg o gå under facebook strular nån timma
Så nu är krigen i israel ukraina och persiska viken totalt oviktiga för nu är det allvarliga grejer på G facebook funkar inte
Och du som många andra antifacebookare helt utan vänner överdriver in absurdum för att känna dig speciell(men i praktiken är du "speciell" med tungan under underläppen).
Citera
2026-07-19, 10:22
Medlem
Blev lite orolig för några sekunder att mitt konto blivit avstängt. Så är inte fallet utan problemet ligger hos Facebook och det har bland annat uppmärksammas av SVT.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/facebook-strular
Citera
2026-07-19, 10:26
Medlem
Gsmtekniks avatar
Näe jag har bara 3 facebook konton och är inte anti
Jag har en jävla massa filmserier o glo på så jag överlver nog
Men jag kan tänka mig det är kö till apoteket nu att folk köper lugnande för jag vet folk som inte ens kan äta frukost utan att först ta bilder på maten o dela ut på facebook
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Och du som många andra antifacebookare helt utan vänner överdriver in absurdum för att känna dig speciell(men i praktiken är du "speciell" med tungan under underläppen).
Citera
2026-07-19, 10:56
Medlem
Ganonitos avatar
Det konstiga är att det funkar på mobilen, men inte på datorn.
Citera
2026-07-19, 11:06
Medlem
Vågar man hoppas på att det är en stor attack som faktiskt gör lite skada på facebook?
Citera
2026-08-01, 18:34
Medlem
2n00b4Us avatar
Facebook översvämmas just nu av gamlingar som ska posta politiskt skit.
Citera
2026-08-10, 20:35
Medlem
Brallkillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Facebook översvämmas just nu av gamlingar som ska posta politiskt skit.

Så har det varit sedan valet 2018. Jag gissar att det är en stor orsak till att yngre lämnat plattformen.

För övrigt verkar Facebook ha tekniska problem nu, efter några inlägg i flödet står det att fler inte kan läsas in men att de jobbar på att åtgärda problemet.
Citera
2026-08-23, 20:03
Medlem
Hej, jag börjar undra om jag är delvis blockerad av en person. Vi har diskuterat politik tidigare. Jag kan se vad han skriver men jag kan inte svara. Söker jag personen listas han inte i resultaten. Jag kan se profilen, men inga inlägg på profilen. Han kommentarer däremot på mina inlägg 😁 Så skumt. Kan man delvis blockera andra så här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in