Citat:
Ursprungligen postat av
pbo
Tack! Då verkar Meta ha problem med sina servrar. Kom in på Facebook nu, men Messenger strular fortfarande. Mer tid för Flashback med andra ord.
Se ovan. Inte bara ni som har problem.
Bra. Trodde jag vart utslängd för nåt. Man vet aldrig, med de där felmeddelandena de har. De kanske borde variera sig med det där "Ett fel har inträffat"?
De skriver så om någon blockat en i en kommentar, eller om man själv blockat någon i en kommentar. Ibland om moderator tagit bort en kommentar osv. Ni fattar.
Ska de då ha "Ett fel har inträffat" meddelande, även då det är driftstörningar?
Som medlem vet man ju inte om det är driftstörningar eller om man blivit utslängd osv.