2014-02-27, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User1980
Hej, mina inställningar är satta så att endast mina vänner kan se mina statusuppdatering osv.

Nu när jag gjort en statusuppdatering så gillar en vän till mig den (Vi kallar hen Simon).
Min fråga är nu: Är det bara mina vänner som kommer se allt detta, eller kommer även Simons vänner att se detta i news feed eller tickern över chatten?

bumpar detta - borde ju vara den enklaste frågan att besvara här inne?
Citera
2014-02-27, 14:11
Medlem
VEM SER MINA INLÄGG ?

Finns det någon här inne som skulle kunna svara på en fråga möjligen ? Om man har ställt in sekretessinställningar på vänner kan de personer i grupper/ och de sidor man gillar också se mina statusuppdateringar ?

Om nej, hur kan jag få mina inlägg "offentliga" utan att vara personlig vän med en person som har en offentlig sida som man kan gilla och som lägger ut statusuppdateringar på min sida eftersom jag följer den personen ?

Någon ? Tack på förhand !
Citera
2014-02-27, 16:55
Medlem
tjenare.knugens avatar
Tjena, jag e ganska dålig på Facebook men tar och frågar ändå!

Vill göra så att folk utan gemensamma vänner bara kan se min profilbild och inget annat. Alltså inte mina övriga bilder och hur många vänner jag har etc.

Hur gör man?
Citera
2014-02-27, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Award
Anmäls en konversation så kan den vid eventuell lagöverträdelser bli borttagen, vilket stod i konversationen.
Men herregud, det där är en helt annan sak.
Citera
2014-03-01, 19:25
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Chefen la till mig på Facebook, kunde inte säga nej till hans vänförfrågan ju! Hur döljer jag saker för honom? Tex statusuppdateringar & saker jag kommenterar på?
Citera
2014-03-01, 23:18
Medlem
FooFighterss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Chefen la till mig på Facebook, kunde inte säga nej till hans vänförfrågan ju! Hur döljer jag saker för honom? Tex statusuppdateringar & saker jag kommenterar på?
Lägg till han i en lista. Tryck på Vänner till vänster och sen skapar du bara en lista och ställer in sekretessen där.
Citera
2014-03-02, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FooFighters
Lägg till han i en lista. Tryck på Vänner till vänster och sen skapar du bara en lista och ställer in sekretessen där.
Tänk på att lägga alla gemensamma vänner du och chefen har i samma lista dock. Annars kan chefen ändå se när nån gemensam bekant kommenterar din status. Talar av egen erfarenhet
Citera
2014-03-02, 07:21
Moderator
Arne.Ankas avatar
Den senaste veckan har nånting ändrat sig för videofiler, innan behöve jag klicka på dom för att uppspelningen skulle starta och det passade mig perfekt, nu startar videofiler automatiskt när jag öppnar dom i en ny flik.

Hur stänger jag av autoplay för videofiler?
Citera
2014-03-02, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Den senaste veckan har nånting ändrat sig för videofiler, innan behöve jag klicka på dom för att uppspelningen skulle starta och det passade mig perfekt, nu startar videofiler automatiskt när jag öppnar dom i en ny flik.

Hur stänger jag av autoplay för videofiler?
Om det inte finns något alternativ på videspelare blir det nog svårt.
Citera
2014-03-02, 22:00
Medlem
isen.stars avatar
Är det någon mer som facebookchatten ligger nere för? Oerhört irriterande...
Citera
2014-03-02, 22:17
Medlem
ducky123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isen.star
Är det någon mer som facebookchatten ligger nere för? Oerhört irriterande...
Jo vart annat, var tredje meddelande kommer fram ungefär...
Citera
2014-03-02, 22:25
Medlem
zodiac08s avatar
Samma fel, tror den buggar ur. 1/3 meddelanden kommer fram oavsett om du kör via mobil eller dator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in