2003-11-08, 23:04
Bannlyst
Jag drog i mej ca. 0.5g tjack för några helger sen... Blev inte speedad på något vis, mådde bara bra. Alltså allt kändes bra. Är det så man känner på tjack? har ju hört att man ska bli "speedad" å grejjer?
Kan tillägga att jag söp den kvällen oxå!
Citera
2003-11-08, 23:22
Medlem
alcatrazs avatar
Jag har iof oxå bara tagit när jag varit full,men jag tycker att tjack har varit värdelöst dom ggr.Det enda som har hänt är att man blivit j-vligt pigg och inte kunnat sova,vilket inte är speciellt kul..Nä då finns det andra droger som är bra mycket bättre.
Citera
2003-11-08, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alcatraz
Jag har iof oxå bara tagit när jag varit full,men jag tycker att tjack har varit värdelöst dom ggr.Det enda som har hänt är att man blivit j-vligt pigg och inte kunnat sova,vilket inte är speciellt kul..Nä då finns det andra droger som är bra mycket bättre.

Exempel som e bättre?
Citera
2003-11-08, 23:31
Medlem
Nemesis1s avatar
Man känner sig som en övermänniska, man behöver inte äta, man blir aldrig trött, man är kung helt enkelt...
Citera
2003-11-09, 04:06
Medlem
DaddysHammers avatar
Behöver inte äta? Det gör man väl alltid? Skillnaden är att hungerkänslan håller sig borta ett tag, för dom flesta. Jag för min del är alltid lika hungrig, men sen att man snöar in på nåt och glömmer bort att äta är en annan sak
Citera
2003-11-09, 15:31
Medlem
alcatrazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cino
Exempel som e bättre?

E är ju aldrig fel..är iof inte så himla berest i drogernas värld,har mest bara testat olika grejer en eller två ggr var för att se hur de är.Men ferrari var jävligt schysst.
Citera
2003-11-09, 15:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cino
Jag drog i mej ca. 0.5g tjack för några helger sen... Blev inte speedad på något vis, mådde bara bra. Alltså allt kändes bra. Är det så man känner på tjack? har ju hört att man ska bli "speedad" å grejjer?
Kan tillägga att jag söp den kvällen oxå!

Ja, amfetamin får dig att må väldigt bra. Det är en euforisk känsla, du känner sig väldigt glad, väldigt säker, väldigt lugn, känner att du klarar allt och vill allt osv, mycket mysig känsla. Du har full kontroll och livet känns som en enda mysig och glad plats. Det är därför folk tar amfetamin.
Citera
2003-11-09, 15:48
Medlem
DaddysHammers avatar
*Tokflabbar*
Citera
2003-11-09, 15:59
Bannlyst
.. åt vad?
Citera
2003-11-09, 16:08
Medlem
DaddysHammers avatar
Hehe.. ja du.. Tänkte mest på det där med full kontroll. Vissa tar ju även och skjuter i sig för att bli lite bäng för ett tag typ
Visst.. man kan ju få känslan av att man har kontroll med, men skulle man se sig själv ur en annans synvinkel så skulle man nog fundera på vad fan man pysslar med hehe..
Citera
2003-11-09, 16:12
Bannlyst
jo, det e klart. Att man KÄNNER sig som kung betyder ju inte att man ÄR kung.. Man själv kanske tycker man snackar som en gud och tycker allt är intressant, medan folk som inte tagit nåt tycker man verkar psycho..

Fast "bäng" vet jag inte riktigt är rätt beskrivning av ett amfetaminrus. Kanske när man är inne på andra, tredje dagen och är seg i skallen, men knappast det första ruset. "Bäng" blir man av att röka ner sig, flöddra eller supa.
Citera
2003-11-09, 16:15
Medlem
DaddysHammers avatar
*Skrattar* Mjaa.. beror väl på hur mycket man skjuter i sig eller hur?
För en som snortar så lär det ju ett par dagar för att komma dit
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in