• 2
  • 3
2009-05-27, 15:55
Medlem
porrets avatar
nu är det ungefär 24 timmar sedan jag tog min senaste prilla, och nu börjar det kännas jobbigt! Har nyss ätit men känner mig hungrig ändå, fastnar ofta med blicken och stirrar rakt ut i luften.

Hjärnan känns som en seeg deeg, och det väärsta av allt är att det kommer kännas såhär i typ 1-2 veckor!
Citera
2009-05-27, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LIDMAN
Varför tar du inte en snus då? Läraren kan ju knappastgöra någonting för att du är ju över 18år(antar jag då det är 18års gräns här).

Han kanske menar när han inte har något och vissa lärare whinar faktiskt på att man snusar på lektionerna, inte för att man bryr sig ändå. Nu går jag dock inte i skolan längre.
Citera
2009-05-27, 17:03
Medlem
Ibland blir man riktigt galen, men detta senaste året har jag typ slutat bry mig, låter sjukt då jag rökt aktivt i snart 6år. Dock börjat gå över mer till snus nu senaste tiden då jag är trött på att röka, men jag känner inte mycket abstinens, tycker det är löjligt att jämföra nikotinberoende med Heroin beroende, det är ju inte direkt nån jättesoft känsla man får av att ta en cigg, det är mer lite tillfredställelse, och inte ett rus.

Vi kan ju kolla hur jag mått om jag skjutit horse i 6 år och se om jag var lika lugn utan horse som jag är utan cigg.

Däremot gillar jag liknelsen med godis-sug, det är det bästa att jämföra det med, när man blir sådär riktigt godissugen att man sitter på nålar, det är väl mest vad det kan jämföras med.
Citera
2009-05-28, 13:13
Medlem
kaffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jokoni87
börjar klia inuti benen, kan inte sitta still och sådär, mest. blir lättirriterad som fan också.

Precis samma för mig. Blir tjurig för småsaker och blir irreterad på minst lilla ljud. Rastlös utan dess like.
Citera
2009-05-29, 16:43
Medlem
Stonedboys avatar
Nu snusar jag inte längre. Men som jag minns det så kom nån sorts "rastlöshet" när det var dags och snusa. Efter ett tag vart man lite stirrig och okoncentrerad :P
Citera
2009-05-29, 20:05
Medlem
GranatAppelJoss avatar
Pina... Hemsk plåga.. koncentrationsstörningar.. skakande.. torr mun... vilja att dö... the usual, you know.
Citera
2009-05-30, 16:16
Medlem
Peter.ws avatar
Blir lätt irriterad, tänker på det hela tiden & slutar inte tänka på det förrän jag gör något som är sysselsättande(oftast).
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in