2009-12-14, 09:15
Medlem
jan_bechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infekteradesvampar
Ok vad är ditt tips för vår resa från gävle till stureplan då? vad bör vi göra!?

Hej!
Förstår om du känner dig otrevligt bemött i denna tråd, men jag måste sälla mig till skaran som rekommenderar dig att inte gå till Stureplan överhuvudtaget.

Ni kommer få köa. Och köa. Och köa. Biljett eller inte spelar ingen roll. Möjligen kommer ni in lite snabbare, men köer till bar och liknande kommer vara ofantliga. Satsa på något annan del av Stockholm, eller allra helst hemmafest. Hoppas ni får det kul!

/Jan Becher
Citera
2009-12-14, 11:26
Medlem
Varför är du intresserad av att gå till just Stureplan? Det finns många andra alternativ som är mycket trevligare... runt Medborgarplatsen, Slussen, eller vad som helst

Men det klart, om håret skall slickas bakåt och skumpan skall sprutas är det klart att ni ska gå till Stureplan
Citera
2009-12-14, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skirrebirre
Varför är du intresserad av att gå till just Stureplan? Det finns många andra alternativ som är mycket trevligare... runt Medborgarplatsen, Slussen, eller vad som helst

Men det klart, om håret skall slickas bakåt och skumpan skall sprutas är det klart att ni ska gå till Stureplan

Vart ligger medborgarplatsen? Kan du berätta mer om detta?
Citera
2009-12-14, 11:52
Medlem
Du kan ju testa Debaser Slussen om du kan tänka dig att gå någon annanstans än Stureplan. Brukar vara ett rätt bra ställe i vanliga fall i alla fall och har 20-års gräns på nyår:

http://www.debaser.se/kalender/3603/
Citera
2009-12-14, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pavgon
Du kan ju testa Debaser Slussen om du kan tänka dig att gå någon annanstans än Stureplan. Brukar vara ett rätt bra ställe i vanliga fall i alla fall och har 20-års gräns på nyår:

http://www.debaser.se/kalender/3603/

tack, ska checka in det!
Vart ligger det? långt ifrån sergels torg? (är som sagt från gefle)
Citera
2009-12-14, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infekteradesvampar
tack, ska checka in det!
Vart ligger det? långt ifrån sergels torg? (är som sagt från gefle)

Du kan tunnelbanan från T-Centralen till Gamla Stan (bara en station). Därifrån är det gångavstånd.
Adressen är Karl-Johans Torg 1. Här har du en karta:

http://www.eniro.se/query?search_word=&geo_area=Karl+Johans+Torg+1&wha t=all
Citera
2009-12-14, 15:43
Medlem
Rotselleris avatar
Vet inte varför man väljer just den platsen för nyår? Gltiter o glamour? Ja kanske, men det enda stället ni kommer in på Laroy vilket snarast för tankarna till en källare. Om ni nu inte har nåt annat ärende i Stockholm just vid nyår så tror jag ni faktiskt har roligare hemmåt Gävle där jag gissar att majoriteten av era kompisar kommer fira den. Jag själv vår i lite liknande tankar men insåg att det är roligare att fira på en hyrd lokal med mina riktigt vänner än med massa ytliga kontakter på t.ex. Laroy. (Är själv 20 därav Laroy som enda alternativ).
Citera
2009-12-14, 20:00
Medlem
jp.sartres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebelon
Dra till Nivå22
AAAAAAAAAAAAAAASBilligt

Din snåle fan.
Men om ni vill dra till en gammal pissoar för att få billig dricka så visst. Annars kan jag tipsa om att... stanna hemma och skita i stockholm för det är fan inte värt det, bara en massa jävla negrer och turkar som står och trummar och skriker.
Citera
2009-12-14, 20:11
Medlem
doths avatar
18åriga killar som vill festa i stockholm efter nyår, vart går man?

Hej Flashback!

Det är jag och en polare som ska till stockholm efter nyår, 1 jan - 3 jan 2010 alltså. Vart drar man ifall man vill festa, klubb/pub/populär krog, allt!?
Vi är allätare och vill bara hitta de skönaste människorna i stockholm, vi bor vid norrmalm och kan tänka oss att ta någon tunnelbana dock inte till de "värsta" förorterna. Vi är 18 resp. 19 år gamla så något seriöst förslag uppskattas!

Tack på förhand!
Citera
2009-12-14, 20:14
Bannlyst
Om ni nu drar till nått ställe runt sture så bara måste du ju rapportera efteråt
hur jävla besvikna ni blev.

mvh
Citera
2009-12-14, 22:20
Medlem
Vad är ni för typer? Rockare, stekare, indie, helt vanliga?
Citera
2009-12-15, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrAssGobbels
Om ni nu drar till nått ställe runt sture så bara måste du ju rapportera efteråt
hur jävla besvikna ni blev.

mvh

så pass
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in