2013-01-24, 16:30
  #625
Medlem
Vi några killar som tänkte gå ut på nån skön nattklubb ikväll (torsdag) I Sthlm. De vi söker är ett ställe som har en åldersgräns på 18 till 20år med grymt mycket ös och hög musik!! Någon som har nått bra tips på något sådant ställe ikväll?
Citera
2013-01-25, 21:03
  #626
Medlem
Gnastys avatar
Ska ut nu ikväll, hjälp?

Jag och en till har tänkt gå ut till någon pub/krog någonstans kring centrala Stockholm. Vi är inte så insatta i nattlivet, så behöver någons kvicka undersättning! Vilken pub eller krog passar bäst för oss två killar på 20 år?
__________________
Senast redigerad av Gnasty 2013-01-25 kl. 21:13.
Citera
2013-01-25, 21:06
  #627
Medlem
regndroppens avatar
Olearys e ganska trevligt om man bara ska softa och ta en bärs.
Citera
2013-01-25, 21:08
  #628
Medlem
Gnastys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Olearys e ganska trevligt om man bara ska softa och ta en bärs.
Hur ser tjejer på sportbarer? Tänkt softa ja, men det får gärna finnas tjejer att prata med.

Sorry, jag har ingen aning om vart man ska ta sig...
Citera
2013-01-25, 21:10
  #629
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnasty
Hur ser tjejer på sportbarer? Tänkt softa ja, men det får gärna finnas tjejer att prata med.

Sorry, jag har ingen aning om vart man ska ta sig...

Tjejer finns överallt, frågan är hur tjejer ser på er
Citera
2013-01-25, 21:11
  #630
Medlem
Farenheits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnasty
Jag och en till har tänkt gå ut till någon pub/krog någonstans kring Stockholm. Vi är inte så insatta i nattlivet, så behöver någons kvicka undersättning! Vilken pub eller krog passar bäst för oss två killar på 20 år?

"(..)någonstans kring Stockholm" Jag hoppas du inser att detta är ett ganska brett begrepp? Rör er ner mot söder, där är är det ganska tätt med pubar, ung publik och mycket tjejer särskilt kring Slussen-området.
Citera
2013-01-25, 21:11
  #631
Medlem
bris0012s avatar
Dra in på Amnesia och sup skallen av er
Citera
2013-01-25, 21:14
  #632
Medlem
Gnastys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farenheit
"(..)någonstans kring Stockholm" Jag hoppas du inser att detta är ett ganska brett begrepp? Rör er ner mot söder, där är är det ganska tätt med pubar, ung publik och mycket tjejer särskilt kring Slussen-området.
"Centrala" Stockholm låter väl bättre? :P Du har helt rätt, Stockholm är stort...

Har du något namn på en bra en vid slussen däromkring?
Citera
2013-01-25, 21:20
  #633
Medlem
eilahtans avatar
Hellströms på fatburs. Jävla fint, lösaktigt o mysigt
Citera
2013-01-25, 21:29
  #634
Medlem
Gnastys avatar
Får bli utgång imorgon... Men tar gärna emot fler tips.

Keep 'em coming guys!
Citera
2013-01-25, 21:41
  #635
Medlem
Knotknets avatar
Bagpipers inn på Rörstrandsgatan är utan tvekan bästa puben i stan.
Citera
2013-01-25, 21:42
  #636
Medlem
px3500s avatar
Dra till Treat vid odenplan. Billig öl och mycket brudar Ett välkänt ''förarställe'' men de har öppet till ett och då brukar det vara mycket folk kvar enligt mina erfarenheter iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in