Citat:
Ursprungligen postat av lajder
haha jag vet att den gör det, det är lite meningen...
Jadu...
Låter bra!
Om det är fler som har nåt tips på roliga ställen där 2 tjejer kan ha jävligt kul, varav en är under 20 så kan ni ju komma med tips

Till att börja med så måste jag krossa "myten" om stureplan, det är inte så värst svårt att komma in på de flesta klubbarna där som alla säger, gäller att komma i tid, skriva upp sig på klubbarnas listor (facebook) och klä sig hyfsat ok. Men jag som bor här i sthlm skulle faktiskt rekommendera stureplan om ni vill festa för det är där det är som mest drag. Och om ni bor vid centralstationen så är det antingen bara gå (10-15 min) eller så delar ni på en taxi för max en 100 kr vilket inte är något alls.
Skulle rekommendera ambassadeur som ligger på kungsgatan ner mot stureplan, sen har ni andra ställen som laroy, collage och pure som oftast kan vara rätt bra drag på också!
Personligen så gillar jag inte alls sommar av olika anledningar så sommar skulle jag undvika, lägger därtill Aveny, Nype och Entourage och allt kring fridhemsplan som ni inte bör vara på eftersom de är de sämsta ställena i stan enligt mig.
Dra iväg ett pm om du undrar mer så ska jag försöka svara, ni måste dra förbi oxid på birgel jarlsgatan också , grymt barställe!