TS:
White är lättraggat och rätt intimt som klubb, mycket housemusik=bra klubbmusik. Kan vara kinkiga med din ålder. Bara gå t-centralen ner mot NK sen svänga vänster in på regeringsgatan sen ligger det till vänster i en korsning. Stänger 05 dött innan ~02.30 ons/fre/lör. 62 för en 33cl heineken, 368(har jag för mig) för en pava vin, 104 för en 4a shot, 170(typ) för en 4a drink. Värt att testa med äldre polare iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av Solbrillor
Vi sket i att gå in, jag såg folket som stod i kön och det räckte. fyfan säger jag, det var grabbar där som inte ens visste hur man torkar sig i röven som snackade högt om att dom skulle smälla flera tusen 10 000 på sprit. Pappas smällare...
Konstigt, har varit där flertalet gånger och aldrig varit med om detta. Min gissning är att du talar goja. Enda stället i Stockholm det fungerar så på riktigt är V och det är inte ens alltid.
Citat:
Ursprungligen postat av Solbrillor
Ps. Fick lära mig att man Vaskar inte längre, Man traskar.... man beställer in en flaska, sen går man bara. orkar inte ens bry mig längre.
Traskning är precis som vaskning en myt som senare blir självuppfyllande när folk börjar fjanta runt lite. Tvivlar på att traskning kommer få samma genomslag i bondsverige dock.