2011-07-25, 21:41
Medlem
PeterBorossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solbrillor
Jag och polaren ska till Sthlm nu till helgen och har fått ett erbjudande från hotellet vi bor på om gratis inträde och företräde i kön till Café opera en fredag eller lördag. Är det värt att gå in där ens? kommer jag stå där och störa mig på att brudarna inte vill snacka med mig bara för att jag inte tänker köpa en champagne som väger lika mycket som deras ego sillis-bröst? Vad tror ni? ska jag gå dit och kolla eller skita i det?
Enligt en bekant i Sthlm hänger bara rika gubbar och unga brudar där?
Tyvärr, bara trångt och jävligt ifall du inte har en redigt tung plånbok eller är av det kvinnliga könet.
Citera
2011-07-26, 05:00
Medlem
Tlagnojs avatar
TS:

White är lättraggat och rätt intimt som klubb, mycket housemusik=bra klubbmusik. Kan vara kinkiga med din ålder. Bara gå t-centralen ner mot NK sen svänga vänster in på regeringsgatan sen ligger det till vänster i en korsning. Stänger 05 dött innan ~02.30 ons/fre/lör. 62 för en 33cl heineken, 368(har jag för mig) för en pava vin, 104 för en 4a shot, 170(typ) för en 4a drink. Värt att testa med äldre polare iaf.

Citat:
Vi sket i att gå in, jag såg folket som stod i kön och det räckte. fyfan säger jag, det var grabbar där som inte ens visste hur man torkar sig i röven som snackade högt om att dom skulle smälla flera tusen 10 000 på sprit. Pappas smällare...

Konstigt, har varit där flertalet gånger och aldrig varit med om detta. Min gissning är att du talar goja. Enda stället i Stockholm det fungerar så på riktigt är V och det är inte ens alltid.

Citat:
Ps. Fick lära mig att man Vaskar inte längre, Man traskar.... man beställer in en flaska, sen går man bara. orkar inte ens bry mig längre.

Traskning är precis som vaskning en myt som senare blir självuppfyllande när folk börjar fjanta runt lite. Tvivlar på att traskning kommer få samma genomslag i bondsverige dock.
Citera
2011-07-26, 14:26
Medlem
Lastbils avatar
Sitter på ett hotell vid centralstationen. Finns det några schysta hak häromkring?
Citera
2011-07-26, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastbil
Sitter på ett hotell vid centralstationen. Finns det några schysta hak häromkring?

F12 om du ska klubba. Öppet 7 dgr i veckan, igår var det fullt ös där, 900 pers. Fredsgatan 12.
Citera
2011-07-26, 16:13
Medlem
Lastbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flurl
F12 om du ska klubba. Öppet 7 dgr i veckan, igår var det fullt ös där, 900 pers. Fredsgatan 12.
Tack hur blir det ikväll då tror du? Nåt liknande?
Citera
2011-07-26, 18:10
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Tack hur blir det ikväll då tror du? Nåt liknande?
http://f12.se/terrassen/?p=115

Du har också gångavstånd ned till Stureplan med omnejd om så önskas.
Citera
2011-07-26, 18:30
Medlem
Lastbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
http://f12.se/terrassen/?p=115

Du har också gångavstånd ned till Stureplan med omnejd om så önskas.
Nja tror inte jag önskar det. Grejen är den att jag åkte upp hit med en polare igår. Vi va ute på söder och jag måste säga att mina fördomar om stockholmare som dryga jävlar visade sig felaktig. Folk var hur sköna som helst. Polaren drog dock vidare till Norrland i morse så ikväll ska jag ut helt solo. Men de ska nog reda ut sig kom gärna med fler förslag.
Citera
2011-07-26, 20:12
Medlem
Citat:
Nja tror inte jag önskar det. Grejen är den att jag åkte upp hit med en polare igår. Vi va ute på söder och jag måste säga att mina fördomar om stockholmare som dryga jävlar visade sig felaktig. Folk var hur sköna som helst. Polaren drog dock vidare till Norrland i morse så ikväll ska jag ut helt solo. Men de ska nog reda ut sig kom gärna med fler förslag.

F12 är perfekt för det ändamålet eftersom det är rätt litet till ytan, dessutom det stället med bäst drag på en tisdag iaf. Men timmarna mellan 00-03 är bäst som vanligt, kan vara lite tamt på folk innan. Väl inne är det lättraggat, inget konstigt att vara själv, bara säga att man tappat bort polaren om man känner för det... iom. att det är rätt trångt.

Edit: jag bor på söder faktiskt, vart var ni?
Senast redigerad av flurl 2011-07-26 kl. 20:22.
Citera
2011-07-26, 20:41
Medlem
Lastbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flurl
F12 är perfekt för det ändamålet eftersom det är rätt litet till ytan, dessutom det stället med bäst drag på en tisdag iaf. Men timmarna mellan 00-03 är bäst som vanligt, kan vara lite tamt på folk innan. Väl inne är det lättraggat, inget konstigt att vara själv, bara säga att man tappat bort polaren om man känner för det... iom. att det är rätt trångt.

Edit: jag bor på söder faktiskt, vart var ni?
Hm få se...gröne jägaren, ojojoj (hette det så?), eken. Sen träffa vi några brudar som släpade med oss till the anchor. En helt ok kväll.
Citera
2011-07-28, 15:16
Medlem
bjornenws avatar
Vad händer imorgon, Fredag 29/7? Någon nattklubb som har bra drag? Vi är ett blandat gäng. Alla är mellan 18-20 år
Citera
2011-07-29, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornenw
Vad händer imorgon, Fredag 29/7? Någon nattklubb som har bra drag? Vi är ett blandat gäng. Alla är mellan 18-20 år

Dra till Trädgården (skanstull) och ta ett par bärs, gratis inträde fram till kl 20 och 50kr fram till kl 22.00 (efter det blir köerna alldeles för stora också så dra dit vid 21.30-21.45).

Efter ett par bärs på Trädgården drar ni till F12 vid 12-tiden =)

edit: sorry. Trädgården har fått för sig att köra uteslutet på 21-årsgräns... såg det lite sent.
Citera
2011-07-29, 22:12
Medlem
Weldox Juniors avatar
En dag som idag, var ska man dra till då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in