2009-05-31, 17:52
Medlem
poojks avatar
strand, sjögräs
Citera
2009-07-30, 07:05
Medlem
Caesarns avatar
Ålder på damerna på Solidaritet? 18+, eller är det bara gamlingar?

Fler tips tack! Gärna ställen som INTE har något specialtema nu under Pride.
Citera
2009-07-30, 11:27
Medlem
Frostblends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caesarn
Ålder på damerna på Solidaritet? 18+, eller är det bara gamlingar?

Fler tips tack! Gärna ställen som INTE har något specialtema nu under Pride.

Dom släpper sällan in 18 åriga tjejer där
Citera
2009-07-30, 12:13
Medlem
ReNus avatar
Fredsgatan har varit bra på torsdagar i sommar.

.
Citera
2009-11-30, 21:31
Medlem
"Jag skall åka till Stockholm och festa. Vart skall jag gå?" [FAQ] (sammanfogad)

Jag flyttar till Uppsala i januari 2011 (plugg), ja det är en bit framåt men ändå...

Ska nog testa Sthlms nattliv och behöver info om nattklubbar med schysst musik (det mesta utanom blues, jazz, metal, hip-hop, rap) och raggningspotensial (dvs. ung publik, typ 18-25, ju fler tjejer desto bättre).

Åldersgråns: max 20 (jag är ungefär 19,5 år när jag flyttar).

Har googlat lite, vad sägs om:

Bacci
Grabbarnas
Indogo
Inferno
KGB
Kleins
Lemon Bar

andra?

Tackar för all hjälp!
Citera
2009-11-30, 21:44
Medlem
clas_ohlssons avatar
Alltså, för att få detta rätt. Du kommer börja plugga i Uppsala, du bor inte i Stockholms län (eller Uppsala Län heller för den delen) och kommer att flytta dit från där du bor nu.

I sådana fall om jag fått det rätt. Du vet att det är ett helvete att ta sig hem från krogen i Stockholm klockan fyra en söndagsmorgon till Uppsala?

Bara så att du vet.
Citera
2009-11-30, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clas_ohlsson
Alltså, för att få detta rätt. Du kommer börja plugga i Uppsala, du bor inte i Stockholms län (eller Uppsala Län heller för den delen) och kommer att flytta dit från där du bor nu.

I sådana fall om jag fått det rätt. Du vet att det är ett helvete att ta sig hem från krogen i Stockholm klockan fyra en söndagsmorgon till Uppsala?

Bara så att du vet.
Jaha... Har en del bekanta i Sthlm så jag får väl åka till dom i värsta fall. :P

Om det är så så får jag finna ett annat ställe att bo, närmare Sthlm kanske. Men den här tråden handlar inte om det.

Vart i Sthlm ska en ung kille med min musiksmak festa? :P
Citera
2009-11-30, 22:01
Medlem
Efterblivions avatar
Du ditt lilla troll är alltså minderårig...hmmmm straffet blir ett slag med Fb kuken...Har jag inte fel blir du också bannad
Citera
2009-11-30, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efterblivion
Du ditt lilla troll är alltså minderårig...hmmmm straffet blir ett slag med Fb kuken...Har jag inte fel blir du också bannad
Haha, jag är 18.

Hoppas på lite hjälp snart.
Citera
2009-11-30, 22:48
Medlem
Pompe de velos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GSAA
Jag flyttar till Uppsala i januari 2011 (plugg), ja det är en bit framåt men ändå...

Ska nog testa Sthlms nattliv och behöver info om nattklubbar med schysst musik (det mesta utanom blues, jazz, metal, hip-hop, rap) och raggningspotensial (dvs. ung publik, typ 18-25, ju fler tjejer desto bättre).

Åldersgråns: max 20 (jag är ungefär 19,5 år när jag flyttar).

Har googlat lite, vad sägs om:

Bacci
Grabbarnas
Indogo
Inferno
KGB
Kleins
Lemon Bar

andra?

Tackar för all hjälp!
Bacci - aldrig hört talas om
Grabbarnas - finns inte längre
Indigo - en väldigt trevlig, väldigt trång bar
Inferno - helt ok
KGB - aldrig varit där faktiskt, ska vara rätt sunkigt
Kleins - en dussinbar i Gamla stan
Lemon - en dussinbar på Kungsholmen
Citera
2009-11-30, 22:52
Medlem
Haha. Klubblivet förändras ganska snabbt i stockholm.

2011, dvs om närmare två år om du ska börja plugga på hösten - kommer säkerligen tipsen du får nu inte vara aktuella längre

Edit: Sorry men kan inte släppa att du laddar för en utekväll 2011. Du får se till att hitta ett riktigt superställe och fixa gästlisteplats så det blir värt väntan.
Senast redigerad av franzmuller 2009-11-30 kl. 22:58.
Citera
2009-11-30, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av franzmuller
2011, dvs om närmare två år om du ska börja plugga på hösten - kommer säkerligen tipsen du får nu inte vara aktuella längre
Ett och ett halvt år, ja, börjar januari 2011.

Okej, har Sthlms nattliv ändrats till det bättre dom senaste åren, då, eller? Jämfört med 5 år tillbaka osv... Har hört talas om dryga dörrvakter och otrevliga tjejer iaf. Hur tycker ni Sthlms nattliv är just nu, jamfört med andra europeiska huvudstäder?

Edit: Haha, ja, det kanske verkar konstigt. :P Men här i min lilla håla i Norge (40.000 invånare) har inte mycket ändrat sig, jag är nog inte van vid storstädernas utveckling.
Senast redigerad av GSAA 2009-11-30 kl. 23:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in