2010-04-12, 03:19
Medlem
air-frances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrielito
Tjenixen!

Tänkte ta en kväll med ett gäng polare med middag och nattklubb i ett. Finns det några bra alternativ i Sthlm som har både restaurang och nattklubb i ett? Vi är 25-30 år.

Berns. http://www.berns.se/
Citera
2010-05-03, 18:27
Bannlyst
Hej, jag och 3 andra 18 åringar tänkte åka till stockholm och supa. vart finns det krogar på med mycket tjejer - unga tjejer.
Citera
2010-05-03, 19:32
Medlem
chajusongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limapuff
Hej, jag och 3 andra 18 åringar tänkte åka till stockholm och supa. vart finns det krogar på med mycket tjejer - unga tjejer.

Ni kommer nog trivas på Nivå 22.
Citera
2010-05-03, 23:54
Medlem
Nattklubb i Stockholm lördag 8/5 som släpper in 90:or

Hejsan!

På lördag far jag till Stockholm för att titta på Lady Gaga i Globen. Efter konserten planerar jag och mina vänner att gå till en bra nattklubb i Stockholm. Är inte speciellt haj på Stockholms uteliv och söker en klubb med mycket röj som släpper in 90r, 19-20åringar.
Vi är ett gäng på ca 8 st, två killar och sex tjejer.
Någon som har några tips?
Gärna centralt!

Har sökt runt lite på klubbar, mest på Stureplan, och alla har ju 22, 23+. Har också hört att det är svårare att komma in som ung på klubbar under lördagar när man inte har rätta åldern inne, speciellt om man är kille.
Vänder mig nu till er mina vänner och hoppas att ni kan hjälpa mig!
Citera
2010-05-03, 23:57
Medlem
jagteamkillars avatar
Nype, ligger vid Stureplan. Har för mig att de har 18-20. Hette Ice förut.
Citera
2010-05-03, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagteamkillar
Nype, ligger vid Stureplan. Har för mig att de har 18-20. Hette Ice förut.

Tack för svaret! Ska kolla in det!

Off topic: Hur gör man så att man kan få ett meddelande när någon svarat på en tråd man skapat eller citerat en? Eller om man gör ett inlägg i en tråd och vill bli notifierad när det kommer fler svar?
Har hängt väldigt mycket på FB men aldrig reggat mig utan bara läst
Citera
2010-05-04, 00:03
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petrarca
Tack för svaret! Ska kolla in det!

Off topic: Hur gör man så att man kan få ett meddelande när någon svarat på en tråd man skapat eller citerat en? Eller om man gör ett inlägg i en tråd och vill bli notifierad när det kommer fler svar?
Har hängt väldigt mycket på FB men aldrig reggat mig utan bara läst
Det går inte att få ett meddelande,men du kan gå till inställnings ikonen längst upp till höger och sen klicka på mina citerade inlägg.
Senast redigerad av Ower 2010-05-04 kl. 00:07.
Citera
2010-05-04, 00:11
Medlem
anthropophobics avatar
sturecompagniet - 18? Alltid massa kids där iaf (stureplan), laroy - 18 (stureplan), marie laveau - 20 men är det 6 tjejer o 2 killar lär det inte vara så svårt ändå(hornsgatan, södermalm), snap - 18? (slussen), debaser - 18 eller 20? hade inga problem att komma in där innan jag fyllde 20 iaf. (medborgarplatsen), kolla även om fabriken - 18 har några events, sjukt kul där om det är "konstig klubb"... (stadshagen)
Citera
2010-05-04, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anthropophobic
sturecompagniet - 18? Alltid massa kids där iaf (stureplan), laroy - 18 (stureplan), marie laveau - 20 men är det 6 tjejer o 2 killar lär det inte vara så svårt ändå(hornsgatan, södermalm), snap - 18? (slussen), debaser - 18 eller 20? hade inga problem att komma in där innan jag fyllde 20 iaf. (medborgarplatsen), kolla även om fabriken - 18 har några events, sjukt kul där om det är "konstig klubb"... (stadshagen)

Ok, ska kolla in det med annars kanske man kan maila dom innan och kolla så att det är ok? Vill ju inte dra dit ett gäng på 8 pers och sen bli nekade i dörren
Då kanske man hellre kör på ett säkert kort, eller är det värt att chansa?
Citera
2010-05-04, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ower
Det går inte att få ett meddelande,men du kan gå till inställnings ikonen längst upp till höger och sen klicka på mina citerade inlägg.
Woho! Tackar
Citera
2010-05-04, 19:41
Medlem
Drar ni till nype så tveka inte att dra en dansk skalle på denhär äckliga fittan om ni blir nekade:

http://imgs.sthlmsfinest.com/imageGalleryImages/scaled/361379_729_488_1.jpg
Citera
2010-05-05, 10:05
Medlem
Danni33s avatar
Att komma in på ställen med högre åldersgräns krävs att ni är där tidigt och välklädda men jag tvivlar på att ni kan komma in då ni är så pass många. Därför skulle jag rekommendera The Bridge, om ni vill ta det säkra före det osäkra. För det är ett schysst ställe för 18 åringar och uppåt. Det ligger vid centralstationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in