2013-01-07, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maliii
Strsta smutsen!!!

det senaste de gjort nu:
Make your Withdrawal through Visa

You may only withdraw to your VISA card if you have made a successful deposit with it within the past 6 months.

If you would like to use this withdrawal option, then please proceed to make a deposit with your VISA card.

Jag genomfrde en transaktion fr en mnad sedan. Mste ladda upp massa bilder o skit nu, typ screenshots.

Vem tror de att de r egentligen? Komma hr och begra kopior och dokument av dig, precis som alla spelbolag mste gra?! N byt bolag illa kvickt sger jag!

Citera
2013-01-09, 07:18
Medlem
Har tagit ut pengar frn Bwin flera gnger helt utan problem .. Laddade upp kortet p mitt pass redan nr jag reggade mig och har inte bytt VISA-kort ngon gng, frsta gngen jag tog ut s tog det dock ngon dag innan dom hade verifierat uttagningen men uttagningarna efter det har gtt ivg direkt.
Citera
2013-01-09, 09:17
Medlem
SpiceDiamonds avatar
Frstr inte varfr folk har s stora problem med uttag hela tiden. Gr man rtt s ska man inte f ngra problem. Hos mig funkar uttag frn Bwin, dock tar det upp till 3 dagar till Moneybookers s inte snabba men det gr att lita p dom iaf.
Citera
2013-01-28, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasst
Vem tror de att de r egentligen? Komma hr och begra kopior och dokument av dig, precis som alla spelbolag mste gra?! N byt bolag illa kvickt sger jag!

Krver inte alla bolag snt nu fr tiden? Jag har startat mnga bolag p ntet p sistone och alla har krvt det vid utbetalning typ...
Citera
2013-03-03, 08:42
Medlem
BSBullys avatar
Problem hr med, fr 2 veckor sen skickade jag in foto p ID och Visa kortet, nnu inget svar p att bli verifierad. Gr tillbaks till bet365 efter detta, har skickat 2 mail utan svar ocks. Uselt..
Citera
2013-10-10, 00:26
Medlem
Har lagt upp en bild p mitt ID, men nr jag kommer till sidan dr jag ska vlja utbetalningsmetod s blir muspekaren till timglas och jag kan inte vlja ngot. Deras vrdelsa support har inte svarat p mina fyra senaste mail (finns ingen chat och telefonnumret gr utomlands). Vad fan gr jag? Ngon som har varit i samma sits?

Satte in pengar med Mastercard.
Citera
2013-10-15, 12:18
Medlem
Jag har nu gjort ett frsk att ta ut pengar p denna fruktansvrda sida, vilket inte gick igenom p grund av fel info. Kan bara gra bank-uttag d jag anvnde Mastercard nr jag satte in.

Har ringt bde min bank och mailat bwins USLA support utan ngra vettiga svar. Misstnker att jag mste inkorporera BIC/SWIFT.

Kan ngon vnlig sjlv hjlpa mig med vad som ska st var efter fljande uppgifter?

Kontonummer:
Bankadress:
Banknamn:
Bankkod:

S jvla luddigt att de inte skriver ut BIC/SWIFT om det nu r det som jag har missat. Hjlpen uppskattas vldigt mycket d jag hllt p med dessa as alldeles fr lnge nu!
Citera
2013-10-15, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suckan
Jag har nu gjort ett frsk att ta ut pengar p denna fruktansvrda sida, vilket inte gick igenom p grund av fel info. Kan bara gra bank-uttag d jag anvnde Mastercard nr jag satte in.

Har ringt bde min bank och mailat bwins USLA support utan ngra vettiga svar. Misstnker att jag mste inkorporera BIC/SWIFT.

Kan ngon vnlig sjlv hjlpa mig med vad som ska st var efter fljande uppgifter?

Kontonummer:
Bankadress:
Banknamn:
Bankkod:

S jvla luddigt att de inte skriver ut BIC/SWIFT om det nu r det som jag har missat. Hjlpen uppskattas vldigt mycket d jag hllt p med dessa as alldeles fr lnge nu!

Fyllde i ett liknande formulr hos Norskelodd

Bankkod:clearingnummret

BIC/SWIFT behver du inte fylla i.
Citera
2013-10-16, 00:12
Medlem
Ok, som jag skrev d. Glmde dock en 5:a i clearingnumret s jag testar igen med det. De skickade ett mail o svamlade om iban och bic men hoppas det funkar nu.
Citera
2013-10-16, 09:58
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whooot
Krver inte alla bolag snt nu fr tiden? Jag har startat mnga bolag p ntet p sistone och alla har krvt det vid utbetalning typ...

Hos Svenska spel krvs inte pass/krkort och bild p visa-kortet.
Citera
2013-10-17, 18:22
Medlem
seabirds avatar
Jag tog en omväg. Satte in pengar via Mastercard-kort och vann ett par tusen. Försökte få ut pengarna men det failade med banköverföring..
Så, satte in 200kr till via mitt skrillkonto, spelade lite. Tog ut allt till skrill.
Dunkade in hela summan på Unibet, spelade lite. Sen utbetalning till mitt Swedbank-konto.
Pengarna inne efter totalt 6d.
Citera
2014-09-14, 14:36
Medlem
Arbetarbroders avatar
Vad har Bwin fr bonus idag? hittar fan ingenting om det..
Verkar inte vara speciellt populrt spelbolag hr p Flashback direkt..

Har Bwin ngra kopplingar till Bet365 eller r de ngot jag bara ftt fr mig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in