Citat:
Ursprungligen postat av
HerrGickhan
Det var initialt du som replikerade på något jag skrivit. Jag vet inte vad du har för uppfattning om hur ett diskussionsforum bör fungera. Du kanske vill att det ska vara ett »monologforum«?
Nejdå, jag uppskattar alltid en god diskussion, min reflektion gällde snarare vad jag stundtals uppfattar som småaktiga påhopp och griniga formuleringar från din sida, inte bara mot mig, och inte bara i just denna tråd, men vi är ju alla olika, och har olika sätt och förmåga att samverka med vår omgivning, så jag får leva med det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moltas666
Det finns ett problem med att blanda in mat i diskussionen därför att dom flesta av oss blandar gärna begrepp som färskt, nytt och nylagat trots att det finns skillnader i betydelsen. Så...ingen kritik till dig utan mer ett konstaterande - rykande färsk är lättare att applicera på trycksvärta än på mat...
Så finns det något, utöver tidningar, som kan vara rykande färskt? Jag hade nog trott att uttrycket, använt på tidningar, skulle vara överfört från något annat användningsområde, det känna främmande att det skulle uppstått på en redaktion, men jag kan ju ha fel, det har ju hänt tidigare, även om jag då trodde det var ett misstag
Citat:
Ursprungligen postat av
Moltas666
Nejdå, det finns inga överlägsnare medlemmar här, vi har bara olika erfarenhet, that´s all.
Rrriiight ...