Flashback bygger pepparkakshus!
2009-05-24, 14:02
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elfsborgarens
Funkar vanliga möss till Mac eller måste man köpa någon speciell?
Nä till Mac måste man ha råttor.
Citera
2009-05-24, 15:22
Medlem
Andreasvbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elfsborgarens
Tackar
om ja vill se filmer från datorn till Tvn me scartkontakt då hur funkar de utan att de ska bli för dyrt?
Du måste använda en Mighty Mouse.
Håll dig till topic.
Citera
2009-05-24, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nerooo
Det tog mig ca 1 min för att få min MX510 att funka precis som den gjorde i windows. Dessutom var det väldigt enkelt att fixa.
Men fortfarande inte oob. Vilket den gjorde i windows. Och det kanske tar 1 minut om man vet vad man ska ändra på.
Citera
2009-05-24, 20:24
Medlem
Schlomo ben Goys avatar
Jag har också en MX518, fungerar perfekt till min Mac. Har ni problem med att få alla specialknappar på den att fungera föreslår jag att ni provar USB Overdrive. Det är dock inte något krav, nöjer ni er med vanliga funktioner på höger och vänster och exposé på de övriga är det bara att plugga in.
Citera
2009-05-24, 23:48
Medlem
Akademikerns avatar
Jag har också MX518. blev så trött på att USB overdrive hade så futtigt med inställningar, så jag köpte steermouse för typ 10 dollar eller något, och det är jag jävligt nöjd med.
Citera
2009-05-25, 00:10
Medlem
Har en intellimouse som fungerar.
Citera
2009-05-25, 00:39
Medlem
Ajaxxs avatar
kanske dum fråga men någon sa att man kunde få båda knapparna på en Windows mus att fungera med en Mac, stämmer det?
Citera
2009-05-25, 01:00
Medlem
flipper1446s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajaxx
kanske dum fråga men någon sa att man kunde få båda knapparna på en Windows mus att fungera med en Mac, stämmer det?
Självklart, det fungerar out of the box.
Citera
2009-05-25, 07:38
Medlem
Linkerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipper1446
Självklart, det fungerar out of the box.
Typ out of the box..
Jag kan få min bakåt sidoknapp att fungera till exposé och framåt knappen vill inte alls. Hittar ingenstans där man kan bestämma vad knapparna ska göra heller..

edit: Logitech MX518 - hemmapaintjob!
Senast redigerad av Linkert 2009-05-25 kl. 07:40.
Citera
2009-05-25, 08:11
Medlem
Itmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkert
Typ out of the box..
Jag kan få min bakåt sidoknapp att fungera till exposé och framåt knappen vill inte alls. Hittar ingenstans där man kan bestämma vad knapparna ska göra heller..

Tror han menade höger- resp. vänsterklick. Och det fungerar självklart out of the box.
Citera
2009-05-25, 09:15
Medlem
flipper1446s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkert
Typ out of the box..

Se Itmans svar.

F.ö. får du installera Logitechs drivrutiner+control center då.
http://www.logitech.com/index.cfm/428/832&cl=se,sv?osid=9
Citera
2009-05-25, 14:09
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Nej till mac funkar varken möss eller råttor, till dem måste man ha fjällämlar eller guldhamstrar.

Kan säkert finnas några möss därute som kräver drivrutiner som inte finns till mac och då kan det ju vara lite surt, men jag kan svära på att 99% av alla möss du hittar i en vanlig datorbutik/webshop funkar out of the box.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in