• 3
  • 4
2009-05-25, 15:47
Medlem
_Fiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bleppe_Bf
Nej till mac funkar varken möss eller råttor, till dem måste man ha fjällämlar eller guldhamstrar.

Kan säkert finnas några möss därute som kräver drivrutiner som inte finns till mac och då kan det ju vara lite surt, men jag kan svära på att 99% av alla möss du hittar i en vanlig datorbutik/webshop funkar out of the box.

att de funkar är nog inga problem, men att man får alla de extra funktioner som många möss har är väl lite 50/50.

som tur är så har man razer mus och tangentbord så det är lugna gatan för mig iaf
Citera
2009-05-26, 08:48
Medlem
smurfehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvcasualty
Går bara bra

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=111555 Grymt tangentbord, med den bästa touchpaden jag testat. Speciellt bra om man har htpc

http://cache.gawker.com/assets/image...pad-iphone.jpg vore nåt
Citera
2009-05-26, 14:07
Medlem
glen-tourrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smurfeh
B.la det som flipper säger. Jag kan dessutom bläddra mellan tabs med tre fingrar uppåt. Sedan har vi ju Exposé med fyra fingrar. Jävla geni som uppfann styrplattan!

I Safari? Hur har du lyckats med det? Verkar ju hur fint som helst..!
Citera
2009-05-27, 15:30
Medlem
mrtowlies avatar
Är det bara jag som finner musaccelerationen extremt störande på mac? Önskar den gick att stänga av så det blir windowskänslan med 1:1 på musrörelser.
Citera
2009-05-27, 15:35
Medlem
Deliras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Är det bara jag som finner musaccelerationen extremt störande på mac? Önskar den gick att stänga av så det blir windowskänslan med 1:1 på musrörelser.

Inte jag personligen, men jag vet att många gör det. Det finns tredjepartsprogramvara för att åtgärda det, bland annat USB Overdrive och Steermouse.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in